Na wstępie chciałam przeprosić za to że tak długo nie było żadnego rozdziału ale potrzebowałam małej przerwy. Mam nadzieję że mi wybaczycie i zapraszam do czytania.
1. Jak masz na imię
Ola ._.2. Ulubieni YouTuberzy
Czy ja wiem... Nie mam ulubionych ;__;3. Co skłoniło cię do założenia Wattpad'a/jak go poznałaś?
Jedno słowo: Dream_Five4.Ulubiony sport?
Siatkówka/Łyżwiarstwo (uwielbiam zapie#dalać na lodzie ;-;)5.Masz zwierzę? A jak tak to jakie i jak ma na imię?
Mam chomika. Na imię mu 'Oki' lub jak ktoś woli 'Okiś'6.Masz jakiś talent?
Ja osobiście uważam że NIE, ale niektórzy twierdzą że w miarę ładnie rysuję ;__;7. Masz insta lub snapa?
Instagram: olkabiu
Snapchat: olkabi8.Co przeważnie jesz na śniadanie (lol dziwne pytanie)?
Od poniedziałku do piątku (w skrócie przed szkołą) nie jem śniadania ;_________; a w soboty i niedziele: co wpadnie mi w ręce ;-;9.Czy posiadasz w swoim pokoju jakieś pluszaki ;_____;?
;__; Na samym łóżku mam... 1,2,3,... 8 pluszaków ;___________; (no cio są milusie XD) i nawet niewiem ile jeszcze ukrywa się w szafie ;____;10. (Pytanie z komentarzy) Jak ty to robisz że masz tyle wyświetleń?
A skąd ja mam to wiedzieć? To się nazywa FuckLogic XDDDTo na tyle pytań. Nominuje do tego tylko:
Dream_Five (jak zawsze xd)
Abadziaba-chan
Drarry_Ship_Forever
SiostryAdihdTo na tyle, niedługo powinien pojawić się nowy rozdział. Do zoba.
CZYTASZ
|| Cytaty Youtuberów ||
RandomTo książka z cytatami youtuberów miłego czytania. Okładka by DreamFive 27.05 - 1000# losowo