Çocuk terli ellerini üzerindeki kostüme sildi. İlk kez sahneye çıkacaktı.
Annesi yanına gelip oğluna baktı. "Sahneye çok yakışacaksın."
Çocuk güzel bir gülümsemeyle karşılık verdi annesine. Ailesi sahneye yavaş yavaş çıkmaya başlıyorlardı.
Babası aynaya bakarak saçlarını düzeltti, annesi makyajını tazeledi.
Dick ise ellerini pudralıyordu. Daha çok pudra ile oynuyordu. Annesi gülümseyerek yanına geldi. "Hadi Richard, vakit geldi. Elimi tut."
Dick annesinin elini tuttu ve onu takip etti.
Kısa süreli bir yürüyüşün ardından sahneye ulaştılar.
Tüm ışıklar onlara dönmüştü. Dick korktuğunu hissetti. Annesinin elini sıktı.
Kadın gülümseyerek arkasını döndü. "Korkma Dick, yapabilirsin. Hepimizden daha yetenekli olduğunu biliyorsun. Yeter ki, kendine inan."
Dick annesine sarıldı. "Seni çok seviyorum."
Kadın oğlunun başını öptü. "Bende seni."
Saniyeler sonra kadın kollarını çocuğundan ayırdı ve oğlunun gözlerine bakarak konuştu. "Hadi başlayalım."
Dick başını salladı heyecanla. Annesi oğlunun elini bırakarak koşmaya başladı.
Koşarken art arda 4 takla atıp sahnenin ortasında durmuştu.
Metrelerce yukardaki ipin üzerinde yürümeye çalışan babası oğluna göz kırptı. Dick el salladı.
Görevli çocuğa bir bisiklet verdi. Bir kaç çember de tutuşturdu eline.
Dick anlamıştı, sıra ondaydı.
Bisiklete bindi, önce sağa sonra sola yalpaladı ama sonunda dik durabildi.
Bisikleti sürmeye başladı.
Eskiden annesinin olduğu yere ulaştığında sabit durmaya çalışarak elindeki 5 çemberi havaya atıp tutmaya başladı.
Çemberler ahenk içinde çocuğun ufak avuçları içinde dönerken seyirciler birbirlerine çocuğu gösteriyorlardı.
Yüzlerce göz onu izliyordu, bu ufak çocuğu germişti.
Dick gösterisini yaparken ailesi ise arkasındaki ipte çeşitli hareletlerle seyircileri eğlendiriyorlardı.
Seyirciler nefeslerini tuttular çünkü ipin üzerindeki kadın bir an dengesini kaybedecek gibi oldu.
Kocası gülümseyerek karısının elini tutup onu kendine çekti.
Dick ise dikkatini hiç dağıtmadan elindeki çemberleri çeviriyordu.
Çünkü ailesi her zaman bunu yapıyorlardı. Korkutucu hareketler deniyorlardı ve canlarını tehlikeye atıyorlardı.
Dick o ipten defalarca düşmüştü, altındaki koruyucu ipe. Ve hiçbir sorun olmamıştı.
Dick sonunda çemberleri elinden fırlattı. Gösterinin ikinci kısmındaydılar.
O bisikletle sahneyi turlarken ailesi bir insan kulesi kuracaklardı.