A fost odata un baiat pe nume Valentin Crosbow.El era in clasa a 11-a,era numit ca "tocilarul" liceului.
Ca sa nu mai fie cicalit de ceilalti colegi,el a inceput cursurile de karate.Dupa o luna de antrenamente,Vali era destul de priceput,dar degeaba,copiii veneu in grupe de trei persoane,nu putea sa le face fata.
Intr-o zi apropiata,Vali a primit un mesaj in care scria ca cel mai bun prieten al sau,Neville Granger,a fost rapit:
"Vali,ti-am rapit cel mai bun prieten.Daca vrei sa il recuperezi viu,trebuie sa aduci 10000 de euro in padurea de langa oras"
Baiatul nu a spus la nimeni,voia sa vada daca e in stare sa faca si altceva singur,in afara de o ecuatie.A doua zi isi lua masina si pleca sa se echipeze pentu al salva pe Neville.Si-a luat pistol,pantofi silentiosi,costum de camunflaj,ochelari cu viziune nocurna si mai multe.Locatia era intr-o padure,la o casa parasita.Vali a sunat la autor.
-Alo!Alo!Domnule?
-Da,ce e?
-Puteti sa trimiteti pe cineva sa ma aduca la dvs.?m-am pierdut.
-Da!Dar recompensa!
-O am!
Strategia lui a fost destul de bine gandita.In timp ce angajatii lui "Rich" il cautau pe Vali,eli-a asasinat stand intr-un tufis de langa casa.Pentru a fi sigur,Vali s-a uitat cu binoclul in locuinta,sa stie ce il asteapta.Si-a lasat echipamentul in tufis,masina putin mai departe si a intrat.
CITEȘTI
Tepusa Mortii
Science FictionVali Crosbow,un tanar de 17 ani,este transformat intr-un om cu puterii supranaturale si care nu stie ce se va intampla cu el!