Başka Bir Dünya

75 13 10
                                    

Kendimi tanıtmayı unuttum galiba.Adım, Aquara.Dünya'ya benzer başka bir gezegenden geldim.Evrendeki bütün gezegenleri gezdim ve zaman kavramını oralarda da tanıdım.Hiçbir gezegende zaman kavramı dünyadaki kadar yaygın değil. Mesela marstaki uzaylılarda saat diye bir şey yoktu veya neptünde. Biliyorum benim gezegenimi merak ediyorsunuz. Ama ne yazıkki söyleyemem.Çünkü çok gizli. Sadece Dünyadaki bilim insanları tarafından daha keşfedilmemiş bir gezegen desem şimdilik yeterli olur.Gezegenim dünyaya çok benziyor. Orada da zaman yayılmış durumda.Dünyadaki kadar olamasa da bizimde mesleklerimiz var .Mesela ben şuan gözcülük yapıyorum. Gözcülük evrendeki bütün gezegenleri gezip bir kelimeyi o gezegenlerde araştırmaya denir. Benim de şimdiki durağım dünya.Zaman kelimesini, ne kadar kullanıldığını bütün gezegenlerde araştırıyorum.Bizim gezegenimizde hepimizin papirus adında tanrısı vardır. Hepimizin din ve mezhepleri aynıdır.Bizler, Papirus tanrısına inanıp taparız.Gözcüler, bir şeyi araştırmak için gezegenlere giderken bazı güçlere ihtiyaç duyarlar.Bu güçler görünmezlik, dönüşüm gibi güçlerdir. Dönüşüm, bir gezegendeki varlıkla birdenbire aynı soydan olmaktır. Örneğin, ben şuan dönüşüm geçirip siz insanların arasına insan olarak karışmış haldeyim. Bizim gezegenimizde cinsiyet yoktur.Hepimiz aynı güce sahipiz.Sadece görünüşlerimiz farklı. İsteyen saçını uzatıyor. İsteyenin de kısa kalıyor. İsteyen etek, isteyen pantolon ya da şort giyinebiliyor. Belki size tuhaf geliyordur. Ama bizde böyle ne yapalım?Bizde teknoloji o kadar gelişik değil.Tablet, mp3 çalar gibi cihazlar daha icat edilmedi.Sadece tuşlu telefon kullanıyoruz.Başka birşey yok.Taşıtlardan da bir tek güneş enerjisi ile çalışabilen araba var.O da herkeste yok zaten.On kişiden üçünde vardır yanii.Gezegenimi biraz da olsa tanımışsınızdır diye umuyorum.

ZAMAN Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin