Αφου εκανα ενα γρηγορο μπανιο μπηκα στο δωματιο μου και σκεφτομουν το τι ειπε ο Zayn. Οκ σημερα θα κανω θραψει ετσι για να καταλαβει. Ναι...αυτο θα κανω μουχαχαχα(σατανικο γελιο)
Τελικα διαλεξα μια κοντι μαυρη φουστα με μια μπλουζα μεχρι τον
αφαλο.Απο πανω εβαλα ενα μακρι παλτο για να μην με δει.
Zayn: Αντε ρε δυο ωρες!! Τι κανεις τοση ωρα;
Εγω:Ετοιμαζομουν. Αντε παμεεε.
Zayn:Καλααααα .
Εγω: καλαμια.
......................................................
Αφου φτασαμε στο κλαμπ ειδα την Αννα. Ετρεξα γρηγορα και την πηρα αγκαλια.
Αννα:Καλα γιατι φορας ακομα το παλτο σου; ΒΓΑΛΤΟ.
Εγω:Οκ .
Το εβγαλα και αμεσως τα μισα αγορια που ηταν στο κλαμπ εμειναν με ανοιχτο το στομα. Ηθελα να τους πω"Κλειστε το το ρημάδι θα μπει καμια μυγα."
Μετα απο λιγο ειδα τον Nial που φορουσαι ενα πουκάμισο με ενα κοκκινο παπιγιον. Ηταν τοσο γλυκος.
Nial:Γειαα
Ειπε και επιασε το σβερκο του και αρχισε να το τριβει ντροπαλα.
Εγω:Γειααα Τι κανεις;
Nial: Καλα να απλος αναρωτιόμουν αν θα ηθελες να χορεψουμε;
Εγω: Ναι!!Βεβαια!!
Η ωρα πια ειχε παει δυο και εμεις ακομα χορευαμε. Μετα απο λιγο θυμήθηκα πως τα δωματια κλειδώνουν στις τρεις
Οκ τωρα πανικοβληθηκα.
Εγω:Παιδια στις τρεις τα δωματια κλειδωνουν και η ωρα ειναι δυο μισει.
Zayn:Οχχχ οντως παιδια . Εμεις φεύγουμε. Ελατε και εσεις γρηγορα.
Ειπε καιε τραβηξε απο το χερι
Εγω:Εεε σιγααα ποναωω.
Zayn:Ελαααα γρηγοραα.
Μια στιγμη αρχισα να κλαιω γιατ ετσι οπως ετρεχε και μου τραβαγε το χερι πονουσα. Πονουσα πολυυ
Στο τσακ φτασαμε στο σπιτακι πηγα γρηγορα στην κουζινα πηρα εναν παγο και ετρεξα στο δωματιο μου.
Εκλεγα απο τον πονω. Μετα απο λιγο ακουσα τη πορτα να χτυπαει. Περιεργο δεν ειχα κλειδωσει.
Zayn:Να μπω;
Εγω:ΟΧΙ😤 του φωναξα αλλα αυτος δε με ακουσε και μπηκε.
ZAYNS POV
Γαμωτω της ειχα κανει σημαδι.
Μπηκα γρηγορα στο δωματιο της την ειδα που εκλεγαι πανω στο κρεβατι της .
Μαρια:Σου ειπα να μην μπειςςς
Εγω:Μαρια χιλια συγγνωμη δεν ηθελα να σε πονεσω πηγα διπλα της .
Ενιωθα την καρδια μου να χτυπαει δυνατα. ΠΟΛΥ ΔΥΝΑΤΑ...
YOU ARE READING
Hello
Fanfiction"Σε μισω εισαι τοσο.....τοσο..." "Ομορφος,υπεροχος,καποιος που ολες θελουν ή πανεξυπνος;" "Αχχχχ θεε μου!!" Η Μαρια εινα μια κανονικη μαθητρια της πρωτης λυκειου σε ενα καινούριο σχολειο. Ομως θα ειναι στο ιδιο δωματιο με καποιον που δεν ειχε και πο...