Loki felállt megnyugtató fürdőjéből, belélegezte a kellemes nárcisz illatot, majd kiszállt a fürdőkádból. Hosszú, éj fekete haja vizesen hullott vállaira, ahogyan a tükörbe meresztette tekintetét. Zöld szemei kedvesen néztek vissza rá, még el is mosolyodott mert már hónapok óta nem az a komor, okoskodó öccs volt mint aki ezelőtt. Thor, a hosszú, szőke hajú isten szebbé tette mindennapjait, ha otthon voltak nem mentek el egymás mellet anélkül hogy végig ne simítottak volna a másik karján, vagy ne loptak volna apró puszit egymástól. Természetesen amikor egy kis nyugadalmuk volt, vagy éppen csak a mennyei bor megbódította elméjüket elvonultak hatalmas hálótermükbe, és onnantól két órán belül nem szabadultak. Ennek nyomai másnap meg is maradtak Loki gyönyörű, fehér bőrén.
Most egy pillanatra elhúzta haj zuhataga egyik felét, és halkan felnevetett a nyakán díszelgő lila, és halvány rózsaszín foltok látványától. Mindet szerelme hagyta rajta, emiatt is keveredtek néha gubancokba a háziakkal. Amikor finoman megérdeklődték hogy mégis ki hagyta azokat a foltokat, Loki azonnal rávágta hogy az egyik ágyas volt akit kéretett. Természetesen csak "egyetértő" ühümöket hallott tőlük, de nem foglalkozott velük mert hihettek bármit is, akkor is ott voltak a nyomok, lehettek azok akárkitől . Nem is akárkitől kapta őket.
Vissza tette fekete loboncát a vállaira, majd felvette pihe-puha zöld selyem köntösét, amelyet annyira szeretett. Még egyszer-kétszer beletúrt a tincsekbe, elvigyorodott, majd kilépett a fürdő melegéből. Nem is tervezett mást csak hogy bevethesse magát a bársonyos párnák közé, és kialhassa magát. A nyugtató fürdő elálmosította, akarta az ágyát, de gyorsan. Belépett a szobájába, amikor meglátta szeretett férfiját. Thor éppen tollat ragadot,t és sorokat írt egy papírra, miközben fehér, szinte átlátszó inge megfeszült rajta. Loki megnyalta száját az ingerlő látványtól, majd neki támaszkodott az ajtónak. A halk nyikorgásra a férfi odavetette tekintetét a fekete hajúra, és egy lehengerlő mosolyt intézett felé..
- Szervusz, testvér- mondta a kék szemekkel megáldott isten, miközben az említett felé fordult. Lassan végigmérte, de akkor megbabonázta a kivillanó combja a köntös alól.
- Hagyjad már ezt a testvérezést, egy az hogy nem is vagyunk azok, a másik meg hívhatsz simán Lokinak-lökte el magát a fa anyagtól, majd kecsesen kezdett közeledni ülő szerelme felé. Az előbb pontosan látta ahogyan a combját pásztázta, amely valószínűleg feltüzelte őt.
- Jól..khm..jól áll rajtad ez a köntös- köszörülte meg a torkát az újabb felcsigázó látványtól a pasi. Loki már előtte állt, kivillantotta fehér fogait ahogyan Thor megint végignézett rajta. De most a mellkasát fürkészte. Végigsimított baljával a selymen, ezzel együtt lágyan megcirógatta a zöld szem tulajdonosát.
- Thor...hányszor láttad már rajtam, és hányszor mondtad már hogy milyen jól áll?-kérdezte a mostoha öccs.
- Jól van na... még sem mondhatom azt hogy ellenálhatatlan vagy vizes hajjal, és hogy mennyire jól nézel ki- sütötte le a szemét a Mjölnir birtoklója. Erre a mondatra Loki leült az ölébe, szembe vele, karját pedig vastag nyakára fonta, csak hogy még közelebb legyen hozzá.
Az isten végig követte finom mozdulatait, majd ahogyan leült vele szembe, tekintetét a másikéba fúrta. Elnyíltak ajkai a szépséges látképtől, majd Loki elégedetten felnevetett, majd lenézett a lábaira.
- Mi az?-kérdezte meghőkölve, miközben Loki a szőke tincseibe túrt.
- Semmi csak...tudod- húzta fel jobb lábáról egy kicsit a ruha anyagát, hogy megadja bátyjának azt amit akar. Ezt szeretnéd ugye?
- De még mennyire- búgta rekedten, majd érzelmes csókot nyomott nevelt öccse széles szájára. Lassan vezette lefele hatalmas tenyerét a kívánt combon, mert minden pillanatot ki akart élvezni. Nem mindig adódott ilyen alkalmuk. Ilyen alkalmuk, amikor egymás lefektetése nélkül kényeztethették egymást, illegetták magukat a másiknak, ezzel apró, ámbár szenvedélyes perceket hozva párjuknak.
Elváltak egymástól, majd Thor tekintetét végigvezette a fehér combon, amelyen lassú köröket írt le, ameddig fel volt húzva. Loki egyre hátrébb hajolt, hogy a férfi minél jobban, és többször simíthassa végig, amelyet ő halk nyögésekkel nyugtázott. Még mindig fáradt volt, de ezek az érintések feltüzelték, így képtelen már képtelen lett volna elaludni. A forró ujjak, lassan és hosszan simogatták a combját, közben elégedett görbület ült ki a szőke hajú arcára, ahogyan meghallotta Loki halk nyögdécseléseit a felettébb kellemes érzéstől.
- Ez tetszik, Hercegnő?- kérdőjelezte meg a férfi, aki ezután beharapta a száját.
- Neked, Thor?-kérdezte egy nyelés után Loki.
- Eszméletlen vagy-súgta, miközben lágy puszit nyomott a selyem anyagon keresztül a fiatalabb hasára.
- De hát...nem is csináltam semmit- hajolt vissza eredeti helyzetébe a megpuszilgatott.
- Dehogynem...itt illegeted magad, ráadásul egy nőt megszégyenítő módon ültél az ölembe.- kacsintott, majd arcára teszi tenyerét, melybe a másik isten belesimult.
Megnyugtató érzés fogta el, ahogyan a védelmező kéz az arcát érintette. Álmosan mosolyodott el, miközben lehunyta szemeit. A finom dédelgetés hatására még jobban elálmosodott, és ott helyben Thor ölében ülve , el tudott volna aludni. Nagy nehezen kinyitotta szem párját, majd rá nézett az erős férfira.
- Figyelj...én most...elmegyek aludni mert láthatod...mindjárt elalszom ülve-mondta miközben fel állt az ölből, majd lábát újra a padlón érezte. Ám Thor még visszarántotta egy szenvedélyes csókra.
- Jó éjt- mosolyodott el ahogyan elengedte az állát.
- Jó beszéd írást- vigyorodott el kárörvendően Loki, mert bizony bizony, miközben egymást szeretgették Thor semmit nem haladt, és nem egy kis mennyiséget kellett neki leírnia.
Először nem esett le neki a levél írás fogalma, ledermedve nézett maga elé, majd Loki leszállt róla, és az ágy felé bandukolt.
- Ó hogy az ég áldjon meg téged, Loki! Miattad elfeledkeztem erről a badarságról, most meg másra nem tudok gondolni csak hogy mennyire szeretnélek még jobban megszeretgetni.
- Ó..bocsánat. Pedig most sajnos azt meg kell írnod, különben össze kell nyekegned két nap múlva- kuncogott.
- Legközelebb megkapod a magadét, ne kucorássz oly nagyon!-figyelmeztette semmi komolyság nélkül, majd visszafordult az asztalhoz.
- Állok elébe- mondta Loki, vidám görbülettel szép arcán.
Még egyszer hátranézett, látta hogy Thor belemerült az írásba, vagy éppen próbált belemerülni , így lassan levette magáról a köntöst, és teljesen meztelenül feküdt be az ágyba. Hamar elnyomta az álom, de letörölhetetlen vigyor képződött a szájából, az előbbiek miatt. Imádta Thort, minden mozdulatával, tettével és szavával együtt amelyeket sohasem fog megunni. Főleg ha a szavai között szerepelt az hogy: Szeretlek.
Thor még legalább másfél órán keresztül szenvedett a beszéddel, majd feladta, belátta hogy nem jut eszébe semmi beszédhez illő, így hogy lenyugtassa magát bevonult ő is a fürdőbe hogy lehűtse magát.
Szegény, Thor!
Köszönöm a végigolvasást, ha tetszett nyomjatok rá egy vote-ot, és várom a véleményeket a komment szekcióban!
-Sarah Black
YOU ARE READING
Az iromány
Romance[ÁTÍRÁS ALATT] Éééés itt az első Thorki sztorim, nem mondanám hosszúnak de imádtam írni <3 Megimádtam ezt a párost pár nap alatt és éreztem hogy róluk most írnom kell ♥ Remélem tetszeni fog nektek! Jellemzők: sleepy!Loki, írós!Thor, OOC!Thor...