1-Bölüm: Davranış

1.3K 18 45
                                    

İlk olarak davranıştan başladım çünkü tip veya giyim tarzından daha çok kızlar erkeklerin davranışlarına bakarlar.

1. Centilmen olun. Kantinde veya bahçede kızlara oturması için öncelik verin. Bu sizi kızın gözünde 1 puan kazandıracak.

2. Kızlarla çok canım cicim olmayın. Selam nasılsın deyin gitsin.(Başıma geldide yazıyorum kızın sevgilisi varmış kavga ettik).

3. Lisede herzaman olgun olmaya çalışın. Sınıfınızda kim böyle sessiz sakin derslerine çalışan biri varsa onunla dost olun.

4. 9. Sınıflara tavsiyem asla ama asla kavga etmeyin ve saçma sapan koridorda koşuşturmalar sınıfta bağırışmalar küfürler falan etmeyin. Seviyenizi belli edersiniz.

5. 10.sınıf olarak derslerinize odaklanın. Kızı arkadaşları falan boşverin. Önemli olan dersler arkadaşlar 10 ve 11.sınıfta çalışın full sınavlar bitince napıyosanız yapın.

6. Diğer sınıftanda selam verebileceğiniz arkadaşlarınız olsun. Gün gelir bişey olur yardımınıza ilk o koşar.

7. 10 ve 11. Sınıfta mutlaka hocaları dinleyin. Ben hep derslerden öyle geçtim açıkçası :D. Örnek veriyorum bu yazacaklarım kendi notum;
Tarih: ilk sınav 27 ikinci sınav 30 kaldım düşünürken hocaları ben hep dönem başında xn sonuna kadar dinledim. Sıkıcı şeyler anlatsalarda. Neysa hoca perforlansları 75 75 girmiş geçtim tarihten mesela. Böyle olun derste uslu sakin akıllı gözükünki böylece dersler için yatırım yapmış olasınız.

Erkekler için tavsiyeler (Lise konulu)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin