Hawky~

90 9 1
                                    

9. bölümü yazdığımda bu henüz bir teoriydi ama şimdi eminim ki bu bir gerçek. Hawk Moth bildiğiniz gibi Gabriel Agreste yani Adrian'ın yani Kara Kedi'nin babası.

Kimse buna inanmak zorunda değil ancak bu doğru.

Sevili okurlar,

Biliyorsunuz ki bu bir gizem çizgidizisi değil. Burada (örneğin) Esrarengiz Kasaba'dan bahsetmiyoruz. Bu bir süper kahraman çizgidizisi ve kızlar da süper kahraman çizgidizileri izleyebilsin diye çekilmiş. Küçük çocuklar için sıradan bir çizgidizi ve burada kimseden bir gizem çözmesi istenmiyor. Eğer istenseydi tek bir gizemle kalmazdı. Bir çok gizemle uğraşırdık. Tıpkı Esrarengiz Kasaba'daki gibi ki bence o da çocuklar için normal bir çizgidizi ama neyse...

Bana "Siamon Says" bölümünden söz edip duruyorlar. Tamam, güzel dikkat etmişsiniz ama bölümü bir kez daha dikkatlice izlerseniz "risk" kelimesini duyacaksınız. Bu kelime Hawk Moth'un ağzından dökülen sihirli bir sözcüktür. Bu bize ufak bir fikir veriyor. Ayrıca Gabriel Agreste hipnoz altındayken Hawk Moth'u göremiyoruz. Ve görseydik de zaten Siamon'a gücü veren o, istediği gibi kullanır, değil mi?

Umarım sizi sıkmamışımdır. Yazım hatalarımdan dolayı da özür diliyorum.

Neye inanmak isterseniz ona inanın!~

Mucize: Uğur Böceği Ve Kara Kedi Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin