HAKSIZLIK

16 4 4
                                    

Her zaman ki gibi yine okulda sınıfın soğuk esprilerine maruz kalıyor ve patlamak üzere oluyordum. Sonra öyle derin düşüncelere dalıyordum; biraz kendimden bahsedeyim  ben Deniz YILDIZ genellikle okulda arkadaşım yoktur hatta durun benim okulda hiç arkadaşım yok. Özel kurtuluş kolejinde 11.sınıfa gidiyorum ama bu okul beni hiç kendine bağlamadı nedense her zaman soğuk oldum, acaba kolej olduğundan felan mıdır? Diye çoğukez düşündüm. Sonra bir sonuca varamayacağımı anlayınca düşünmeyi bıraktım. Bu okula karşı ben ne kadar soğuk, sessiz bir kız olduysam okuldakiler beni sessiz,psikopat,manyak kız olduğumu zannedip fazla yanıma yaklaşmazlar aile, hayatıma gelince annem bir tekstil fabrikasında eleman olarak çalışıyor, babam ise öğretmenlikten emekli olmuş. Ben ise tek çocuğum en yakın arkadaşım Demet sadece o var zaten Annesi ve babası tanınmış sanatçılar olduğundan dolayı Demet bizim okula gelmiyor bizim okulda kolej olabilir ama Demet'in gittiği okullar daha modern,gösterişli ve pahalı gerçi tüm kolejler pahalıda zaten fiyatı beni ilgilendirmiyor ben okulumda %100 Burslu okuyorum. Ailesine ne kadar ısrar etse bile kurtuluş kolejine gelmeyi başaramadı. Demetle ilkokuldan bu yana tanışıyoruz o çok iyi kalpli bir kız, ortaokuldan sonra ayrılsak bile görüşmeyi asla kesmedik haftanın en az 3-4 günü beraberiz okulumuzun basketbol takım kaptanıyım. Övünmek gibi olmasında il birinciliğimiz ve türkiye ikinciliğimiz var aslında ülke genelindede birinci olacaktık fakat o seçil Denen b** kız yüzünden maçı bir sayı farkla kaybettik. Sonra ben sinirlerim hakim olamadım ve seçil'in üstüne yürüdüm. Nasıl yaparsın bunu elinde olan topu nasıl kaptırıyorsun aptal! Dediğimde o da sen fazla oldun ama deyip üstüme atladı üstüme atlayınca ben de dayanamayıp dövmeye başladım. Her zaman iyi kavga ederim ben küçükken gittiğim tekvando klüpleri sağolsun ki Seçili tutup yere fırlattığımda başını sertçe yere çarptı. Ve olduğu yerden kalkamadı tam Dalga geçecekken seçil'in hareket etmediğini gördüm. Sonra koşarak yanına gittim. "Seçillll" dedim bir iki kez daha ismini tekrar ettim. Cevap vermedi. Diğer kızlar ise Dalga geçmek amacıyla "vallahi öldű" " vahhh güzelim kız " diyerek beni baştan çıkardılar ayağa kalktım. Yanlarına gittim ve yüzlerine ateş püskürtürmüşcesine "ne bağıyorsunuz geri zekalılar gidin Hoca felan çağırın!'' diye kükrediğimde hepsi koşar adımlarla salonu terk etti. Sadece ben ve seçil kalmıştık hemen yanına gittim. seçil baygın bir halde yatıyordu aptal başıma kalacaktı kahretsin hayır yani anlamıyorum. Resmen gitti elinde ki topu raki be verdi böyle bir saçmalık olamaz saçmalık olsa bile kimse bu kadar alasını yapamaz bu düşüncelerden sıyrılıp seçil ' e baktım. Yüzünü gõrmeyeceğim şekilde yatıyordu. yüzünün iğrençliğini görmek için vücudunu sarsmadan yavaşca çevirdiğimde resmen kan beynime sıçradı seçil'in yüzü kan içindeydi. Ama bu o--la-maz-dı çok yavaş fırlatmıştım ben onu . Bu kız inat olsun diye kesin beni polise şikayet edecekti işte hayatım kararmıştı. Islah Evlerinde çürüyüp gidecektim. Ama o da bana vurmuştu. Ben de onu şikayet edebilirdim. Diye düşünürken Muhteşem hocalarımız, müdür yardımcıları hatta müdür bile gelmişti. Gözlerim şaşkınlıkla büyürken kocaman ve bağırarak "ohaaaa" demek istedim. Hayır ne bu yani alt tarafı bir kız düştü. Bu abartının sebebi nedir? kesinlikle koleje tonlarca para ödediği içindir diyerek iç sesimi susturdum. Öğretmenler gelmiş sanki milyarlarca insanın canına kıymış ve ülkeyi terk etmeye hazırlanan casus edasıyla bakıyorlardı. Sonra müdür yardımcısı bana dönerek " Deniz sen ne yaptığını zannediyorsun arkadaşını tutup fırlatmakta ne demek?" Diye kükrediğinde dayanamayıp bağırmak istedim. Haksızlık bu hayatta dayanamayacağım tek şeydir eğer şu an susuyorsam beni okuldan atmamaları içindi özel okullar böyledir. Burslu okuyan öğrencilerin gözlerinin yaşına bakmazlar üstelik benim gibi %100 Burslu kişilere şu an beni okuldan atmaları içinde harika bir bahaneleri vardı. haksızlığa tahammül edemesem bile susuyordum. Çünkü bir kelimemle okuldan beni şutlarlardı. Müdür bana dönerek "Seninle benim odamda konuşalım küçük hanım." Dediğinde içimden sövmeye başlayarak odanın yolunu tuttum.

ÖLÜME RAĞMEN Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin