1-poznanie kadry

63 5 1
                                    

17.04.2004 r.

-Mamo proszę, chłopaki chcą poznać Lilianę.-Mój starszy o 7 lat brat Kamil prosił rodziców o to czy może mnie zabrać na trening.Odkąd ukończył 8 lat trenuje skoki, a teraz gdy ma 17 lat trenuje z kadrą A,B i C i jeździ na zawody.

-Niech ci będzie, ale masz jej pilnować!

-Takkk!-Bardzo się ucieszyłam, tak samo mój brat.

Tata nas zawiózł pod skocznie.Byłam bardzo podekscytowana, że poznam Adama Małysz, Roberta Mateję, Piotra Żyłę i innych.

-Liliana bądź grzeczna i słuchaj się brata!

-Dobrze tato!

weszliśmy na teren skoczni i zobaczyliśmy grupkę skoczków.

-Cześć chłopaki!-Krzyknął Kamil.

-Cześć Kamil, a więc to ty jesteś Liliana?

-Tak to ja, cześć.

-Mów do nas po imieniu, ja jestem Adam.

-Ja jestem Piotrek.

-A ja mam na imię Robert.

-Ja jestem Stefan.

Wszyscy mi się przedstawili, a ja poznałam także sztab szkoleniowy czyli 3 trenerów.Trenerem kadry A jest Heinz Kuttin pomocnikiem jest Łukasz Kruczek, kadry B, w której jest Kamil trenerem jest Stefan Horngacher, pomocnikiem jest Zbigniew Klimowski, kadra C ma za trenera Piotra Fijasa.Wydaje mi się, że mnie polubili trenerzy są dla mnie mili i dowiedziałam się o nich bardzo dużo, a oni o mnie.Nasi skoczkowie są bardzo mili, można z nimi swobodnie porozmawiać, Piotrek jest bardzo zabawny, a od Adama mogę się wiele nauczyć.Bardzo się cieszę, że ich spotkałam.Mam nadzieję, ze jeszcze nieraz będę jeździć na treningi. A może nawet z nim pojadę na zawody? Kto wie, może sama zostanę skoczkinią?

*************************************************************************************

Zaczęłam pisać tą książkę, bo nikt nie wie co się działo z Lilianą przed książką ,,Mój skoczny świat". Napiszcie co o niej uważacie i co ma być w następnym rozdziale (jakieś wydarzenie, np.pierwsze zawody na które pojechała,dzień w którym zdradził ją chłopak, dzień w szkole jako siostra znanego sportowca ,a może całkiem coś innego?) w komentarzu.

Kartka z pamiętnika Liliany StochOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz