0 - •Prolog•

367 10 2
                                    

Nigdy wcześniej nie byłam w tak ciepłym i zaludnionym miejscu. Kanada to same lasy, ciągle piździ o zimno.

Ale.. ehh.. jeśli chodzi o zachowanie zawsze byłam nierozgarnięta.

Jestem Rose Leaner. Jestem zbuntowaną 16 - latką, mieszkam z m
Tatą i siostrą bliźniaczką. Praktycznie nigdy się nie kłócimy.. ewentualnie​ o ubrania.

Mieszkamy w dość dużym, białym domu. Ja i Lila mamy oddzielne pokoje. Tata dość często wyjeżdża do pracy w Chicago więc nie ma go miesiącami.

Jeśli chodzi o mnie i Lilę to jesteśmy jak dwie krople wody. Oprócz jednego szczegółu ja mam oczy po mamie, liliowe a Lila po tacie. Niebieskie. Taka ironia losu..

Zazwyczaj farbuję włosy na tleniony blond, bo mi w nim ładnie, a moja siostra ma naturalny kolor.

Przejdźmy do rzeczy. Trafiłam do jakiejś zjebanej szkoły w której zupełnie nikogo nie znam..

w sumie wyglądała na dość nowoczesną. W Kanadzie były same drewniane rudery z 3 salami na krzyż. A tu? Luksus.. nawet mieli salę gimnastyczną.

Dziwne było to, że przyjęli mnie centralnie na koniec roku. Były jeszcze tylko 2 tygodnie do końca roku. W Kanadzie nie miałam problemów z nauką, więc myślę że nawet bez uczenia się, zdam do 2 klasy liceum.

******************************************"*************

Chciałam spróbować czegoś nowego.

Jeśli będą pomysły, będzie więcej.
😚💸🌚

To czego Chcę☯ ||lovestory||Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz