1.kapitola

35 2 1
                                    

Drákula

Mám rád propečený stejky ty ušatej netopejre!!!!!
Zařval Drákula a nevšiml si že Frankie už ho neposlouchá. Koukal do knížky 'Famfrpál v průběhu věků' a vesele si pobrukoval. Najednou se otočil...

Frankie

Drákulo, schválně jestli víš kolik hráčů famfrpálu je v jednom družstvu?
Drákula zakroutil očima a ještě jednou řekl že má rád ,, propečený stejky ty ušatej netopejre"

Frankie

Nefunguje nám plyn a navíc musíme zajít do Tesca pro další, za chvíli nám dojdou.....  Slyšel jsi tu novou znělku Kauflandu?

Drákula

Ne a jak zní????

Frankie

,,Kaufland z lásky k Tescu"😂 Je to boží, víš kdo to vymyslel?  Aluac Knaobelochov (@AliceKnoblochov) a Válues Kopowejowskol (@ValerieKopejskov).

Drákula

Ale oni přece pracujou v Mavyshopping obchodu s Mavy příběhama? A Aluac Knaobelochov přece jezdí na žirafě évrydej.
Náhle někdo zazvonil. Drákula přeletěl k oknu a vykřikl...

Drákula

Áááá.... konečně nám dovezli tu Endrošmánku Lučiňovanou🌼, běž otevřít Frankie dáme si ji na strop tam bude vypadat nejlíp.
Frankie nejdříve vyšel ven a chtěl si Endrošmánku převzat od pošťačky Frankensteinky, ale ta k němu místo Endrošmánky natáhla ruku a řekla.....

Frankensteinka

Nejdřív peníze💸 a pak kytka🌼
Frankie skočil zpátky do domu vytáhl peníze z jedlého papíru a podal je Frankensteince. Kousla do nich, pomalu přikývla a podala mu Endrošmánku...

Drákula

Tu Endrošmánku mi dej Frankie a běž vytisknout další peníze a přidej do nich víc cukru🍭

Frankie

Jasně, už jdu na to.
A odešel vařit peníze....

Napište mi pls do kommentu jestli mám pokračovat ve psaní budou v tom příběhu napsane všelijaké nové události z naší školy😁










Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Mar 30, 2017 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

DrákulaKde žijí příběhy. Začni objevovat