Nový začátek

62 8 2
                                    

,,Začalo to už dávno, přesněji hned ten den kdy jsme se s rodiči, s mým bratrem a mojí sestrou přestěhovali do nového domu'' povídám si se svou psychološkou

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

,,Začalo to už dávno, přesněji hned ten den kdy jsme se s rodiči, s mým bratrem a mojí sestrou přestěhovali do nového domu'' povídám si se svou psychološkou. ,,Co začalo Vincente ??'' zeptá se mě. ,,Vždyť jsem vám to už říkal !!'' zařvu na ni. ,,Klid Vincente klid ... začni pěkně od začátku ....'' ,,Ach ... dobře''

Sedím v autě a vedle mě spí má starší sestra a vedle ní zas můj starší bratr. Rodiče jsou ve předu a táta řídí. ,,Těšíš se Vincente ??'' zeptá se mě mamka. Neodpovím a dělám, že spím. ,,Vím, že jsi vzhůru'' řekne. ,,Ne netěším mamí '' odpovím a otevřu oči. ,,Proč ne ?? Bude to náš nový začátek'' řekne a usměje se. ,,Ve školce se mi všichni smáli, kvůli mé fialové barvě .... nemyslím si, že v 1. třídě to bude jiné'' odpovím a dál už se s ní nebavím. ,,Ale no tak ... zlato uvidíš, že to bude zábava'' snaží se mě utěšit, ale marně. Už od školky se mi všichni smáli a šikanovali mě ... snažím se to v sobě udržet, ale někdy to prostě nejde a já začnu brečet. To se, ale ještě víc zhorší, protože pak mi říkají ''ubulínek'' to mě uráží a pak brečím celý den. Sourozenci mě taky šikanují ... jelikož mé sestře je 18 a mému bráchovi je 14 .... jsem z nich nejmladší je mi 7 ... jsou na mě pěkně hnusní. Sestra moc ne, ale brácha se svou partou mě šikanovali pořád. Teď, když se přestěhujeme tak alespoň tady nebude ta jeho drsná parta. Třeba jednou, když jsem spal mě přivázali k posteli a celý den jsem na ní ležel dokud večer nepřišla mamka. Když jsme dojeli k novému domovu vystoupil jsem z auta, vzal si batůžek a čekal jsem u dveří. Po mě vystoupil brácha a za ním sestra .... šli ke mě a brácha do mě šťouchal klackem. ,,Tak vítejte doma'' řekne táta a odemkne. Rodiče vešli jako první a za nimi sestra. ,,Vítej doma skrčku'' řekne brácha a chytí mě za límec. ,,Pust mě '' snažím se od něj odtrhnout, ale nejde to. Zdvihne mě do vzduchu a hodí se mnou o zem ... ležím na zemi a nemůžu se nadechnout. Mam vyražený dech ... mamka si toho všimne a jde ke mě ... bouchne mě do zad a dech mi naskočí. ,,Jacku !!'' křikne na bráchu a táta mu dá facku. ,,To byla nehoda'' řekne Jack a se slzami v očích utíká nahoru po schodech. V duchu se usmívám, ten hajzl si to zasloužil. Mamka mě zavedla do pokoje, ale ne můj pokoj je hned naproti Jackovi ... ,,Nemůžu si pokoj prohodit se sestrou ??'' zeptám se. Mamka se otočí a jde ke mě, klekne si a dívá se mi do očí. ,,Víš ... Vinny sestře je už 18 ... ona tady s námi bydlet nebude'' když to dořekla byl jsem v šoku. ,,Počkat ... když ty budeš pracovat v cizině a táta zase bude pracovat skoro celý den ... tak kdo mě bude hlídat ??'' zeptám se. Mamka se na mě ustaraně podívá a mě to hned dojde. ,,Jack ??'' zeptám se a doufám, že to je jen vtip. Mamka přikývne. To snad ne .... naši rodiče jsou skoro pokaždé pryč ... vždy mě hlídala sestra s Jackem. Bylo to pořád lepší než kdyby mě hlídal Jack, ale teď ?? .... To nepřežiju ... Jack mě zabije ... bude mě mučit. Začal jsem brečet a mamka mě objala. ,,Můžeš mi kdykoliv zavolat Vinny, kdyby ti nějak Jack ubližoval tak mi to musíš říct .... neboj Vinny mluvila jsem s ním a slíbil, že na tebe bude hodný '' řekne a odchází dolů. ,,Tak co těšíš se až tady budeme sami ... prcku ?!!'' zařve na mě Jack, já se z toho svalím na zem a dostanu panický záchvat strachu. Mam ho skoro pořád, cítím bolest .... Jack mě fackuje. ,,Slíbil jsi mamce, že mě nebudeš mlátit'' řeknu s pláčem. ,,Ne ... slíbil jsem, že na tebe budu hodný ... a já na tebe hodný jsem .... můžeš dostat klidně víc !!'' zvýší hlas a já se ještě víc skrčím. ,,Oběd !!'' uslyším mamky hlas. Jack mě pustí a odchází dolů. Jelikož jsem dostal záchvat musel jsem to vydýchat ... někdy se až dusím. Po chvíli jsem sešel schody a jdu dolů k ostatním, všichni sedí u stolu a čekají na mě. ,,Tak dělej !!'' zařve na mě Jack. Táta mu dal další pohlavek a zle se na něj podíval. Došel jsem ke stolu a posadil se ... mamka nám nandala oběd a celou dobu se na mě Jack znechuceně díval. Když jsme dojedli táta si jako obvykle četl noviny a hledal si práci. On totiž skoro nikdy nevydržel v práci déle jak 3 měsíce, mamka pracovala v cizině jako zástupkyně vedoucího v jedné firmě a proto doma skoro nikdy nebyla. Vždycky jen jednou ... dvakrát do dvou týdnů. Nepracovala by tam kdyby si nevydělávala tak dobře. ,,Hele ... tady hledají nočního hlídače .... a plat je docela slušný '' ozve se táta. Mamka jde k němu a dá mu pusu na čelo. ,,Budu pracovat v pizzérii '' oznámí všem a hrdě se narovná. ,,Super tati ... budeš nám nosit pizzu'' uslyším Jacka.

Nový začátek -jednodílovkaKde žijí příběhy. Začni objevovat