Samo: stlač to
Mama: nie!
Otec: čo keď ho to zabije?
Simon: stlačím to. Nezabije ma to lebo to oliečilo mumu !
Otec: ale to neznamena že ťa to nemôže zabiť
Simon zmačkol ten gombík. Všetci sa báli čo sa deje a že či sa Simon ešte vráti. Po asi 5min. sa Simon objavil.
Mama a otec Simona boli šťastný že sa vrátil.
Simon: videl som budúcnosť, ale nebude sa vám páčiť.
Samo: je to niečo hrozné?
Simon: velmi hrozné
Otec: tak to povec !
Simon: nazačiatku som videl, napísané 5 minút. Nevedel som čo to znamená ale potom ma to hodilo sem. Rozprávali sme sa tu a zrazu sme uvideli tú ženu ktorá bola v dome. To nebolo až také hrozné ale potom sa zväčšila a bola z nej obriňa. Nás nevidela tak nás hladala po celom meste. Všetko zapalovala a búrala. Potom nás uvidela a išla zanami. Povedala: músíte sa niekto obetovať...
Mama: a čo ďalej
Simon ukázal na mesto lebo tam videl tú ženu ale ako obriňu. Všetci sa zlakli. Obriňa robila všetko čo Simon pretbovedal. Keď žena povedala že sa niekto musí obetovať tak Simonov otec povedal: Samo teraz sa neuraz ale tebe uš všetci zomreli, si tu jediný choť ty.
Simon: môj otec má pravdu. Neuraz sa
Samo: neuraz sa?! Ako sa to dá ?! Ale viete čo? Idem! Zober si ma ty škaredá obluda! Si hnusná počuješ? Hnusná
Žena ho zobrala do dlane a puf. Rozmačkala ho. Keď otvorila dlaň tak odhodila Samove telo preč. Krv jej tiekla po ruke. Zobrala vajce a tá krv sa do neho vsiakla. Vajce spadlo na zem a začalo sa triasť. Zrazu vybuchlo. Všetkých to zabilo. Zostala tam len diera po výbuchu. Talá tam neboli, žena tiež nie, a vajce tiež nie. Nebolo tam nič ani mesto.
Nikto nevedel čo sa stalo. Nikto nevedel čo je tá diera. Všetci sa čudovali kde zmizlo to mesto. To čo sa stalo vedel iba jeden človek. Vlastne to nebol človek. Bol to malí 9-ročný chlapec. Ten chlapec bol niečo ako tá žena.
KoniecNiečo o 9-ročnom chlapcovi: Tá žena bola jeho sestra. Mali rodičov a krásny život. Raz im otec umrel autonehodou. O 2 roky na to zomrela aj mama na rakovinu. Ich céra preplákávala celé noci a ani do školy nechodila. Jej brat bol samí jednotkár. Jednu noc sa dievča tak naštvalo, že udrela plnou silou do steny. Ten úder bol taký silný že sa tá stena zrútila. Všetci sa jej báli. Nikto však nevedel že bola posadnutá diablom. Raz večer dievča zaspalo a jej brat uvidel na stole kaluž krvi. Nabral si ju do pohára a vypil ju. Ráno sa dievča zobudilo a uvidela ho ležať na zemi. Chlapec sa prebudil. Jeho sestra začala vyvádzať. Vyšla z domu a ničila každý dom, každého človeka rostrhala a nakoniec išla tam kde bol chlapec. Keť videl že sa chystá zničiť dom tak utiekol zadným vchodom. Keť žena zničila dom tak zistila že tam jej brat nebol. Ušla preč. Chlapec utiekol do jednej detiny. Večer keť všetci spali tak chlapec začal vyvádzať ako jeho sestra. Zničil kazdý dom a každemu človeku ( ak práve jéte alebo pijete odlošte si do na neskôr) každému človeku rospáral brucho, vytiahol črevá, srdce a všetky vnútornosti zjedol. Potom utiekol a uš ho nikto nikdy nevidel.
Ak sa vám táto kniha páčila tak mi napíšte do komentárov. Plus mi napíšte čo na túto knihu hovoríte. A nakoniec napíšte akú by ste chceli knihu. Buť šikanátor alebo nejaký romantic.
Cauteeeee
YOU ARE READING
ZÁHADNÁ DIERA
HorrorNormalny den ako kazdy iny. Ale zrazu sa stane nieco co nikto necakal. Viac v nutri