Off e luni. O zi de scoala naspa si obositoare. Eu cu Dani suntem clasa a 7-a (eram frati, dar si colegi de clasa) adica foarte mult de munca. Ne-am facut ghiozdanul si am plecat spre scoala pe la 11:57.
Am intrat dupa profesor. Acesta era si domnul director care se numea Vijoli. Acesta a zis:
-Mai magarilor! Acum v-a sunat alarma de la ceas?!
-Dar...
-Nici-un dar! Duceti-va in banca mai repede pana nu va dau un 4!
Dani spuse in soapta:
-Du-te tu mai repede-n catedra ca poate-ti dau un cacat peste bot de-ti sar toti dintii pe urechi!
-Taci ca poate ne aude!
-Ma doare in cur de auzul lui. Bai grasane, n-ai nimerit fast food-ul! Aici e scoala!
-De unde o sa fi exmatriculat! spuse Vijoli.
Toti copiii din clasa au incept sa strige: "GET REKT, NOOB!"
Atunci mi-am dat seama ca trebuie sa dam rekt-uri. Am strigat in gura mare:
-Bai Vijoli! Daca te-ai arunca dintr-un avion cu un tricou galben pe tine lumea ar crede ca apune Soarele!
Toti copiii au inceput sa rada. Noroc ca Vijoli si-a continuat treaba si s-a prefacut ca nu aude ca sa-si continue ora.
PRRRRRR!!!PRRRRRRR!!!
Se aude clopotelul. Vijoli ca de obicei ne ia pauza! Dani a zis:
-Ma Vijoli, tu cu ce auzi? Cu urechea, nu? Dar care ureche, aia din sicriu?!
Copiii i-ar au inceput sa rada. Vijoli s-a grabit sa plece si a fost asa aiurit ca nu ne-a dat tema. Noi am invatat sa dam rekt-uri de acum!
Au trecut toate orele plictisitoare si am ajuns acasa.~VA URMA...~
CITEȘTI
RĂZBOIUL REKT-URILOR
RandomEu ma plimb cu fratele meu Dani si de fiecare data cand auzim ceva nu ne putem abtine si dam rekt-ul!