Azi e marti. Si mai naspa. De ce? Pentru ca dam test la romana. A trebuit sa plecam. Dupa 5 minute de fuga am ajuns si ne-am pregatit. Profa a intrat mai nervoasa ca niciodata. Ne-a dat testele. Am citit un text si ne-a dat 3 intrebari in care a zis: Cine este personajul principal si ce rol are acesta? Eu am scris: Personajul principal esti tu cel/cea care a fost nascut accidental in toaleta de catre un cur. Dani a scris: Personajul principal este taica-tau. Dar stai, care taica-tau, ala din sicriu?!
Asa am tinut-o la tot testul. Ora se terminase si Dani a zis:
-Ce faci?
-Bine
-Cum e?
-Unde sa fie?
-In sicriu.
-Care sicriu?
-Eh, asta nu mai conteaza. Si ca tot veni vorba, sicriul lui Dragnea care va fi ars si apoi taiat in doua cu durjba, iar ramasitele care raman din Dragnea i le dam lui Ponta. Dar care Ponta? Ponta din sicriu?!
-Hahahaha.
Am inceput noi sa radem si sa facem pe prostii. Un baiat mai mare s-a bagat in noi si ne-a amenintat ca ne omoara mama. Atunci Dani a zis:
-Care mama? Mama din sicriu?!
Atunci batausul s-a apropiat de el. Eu am zis:
-Mai bufon stricat! Uite cum mergi! Parca ai maioneza intre picioare...
Dani nu ma lasat sa termin si a zis:
-Care picioare? Picioarele din sicriu?!
-Da, Dani, da.
Atunci am plecat acasa. Era linistit drumul si Dani mi-a zis:
-Daca ala se ia de mama, las' c-o bagam in sicriu.
-Dar daca se ia de tata?
-Ii bagam pe amandoi in sicriu. Mai folosesteti si tu creierul. Luam siciu de doi, apoi ii ingropam cu un metru langa locul unde l-am ingropat pe bunicu' pentru ca patul l-a lovit.
-Dar mi-ai spus ca s-a dus dupa lapte si nu s-a mai intors.
Atunci am inceput sa radem si sa deschidem usa.~VA URMA~
CITEȘTI
RĂZBOIUL REKT-URILOR
RandomEu ma plimb cu fratele meu Dani si de fiecare data cand auzim ceva nu ne putem abtine si dam rekt-ul!