4.rész

1K 45 12
                                    

Kevin mikor visszaért egy egész elviselhető ruhaszettet hozott
Egy fehér v kivágású pólót és egy kantáros gatyát fehér convers cipővel. Nem rossz bár jobban szeretem a szoknyákat meg a magassarkút. Bementem a fürdőbe és átöltöztem. Mikor készletem lementünk Kevin autójához és elindultunk a városba.
-Amúgy mi az a nagyon fontos ügy ami miatt be kell menni a városba??
-Majd megtudod-mondta semmitmondóan
-És egész nap eltart?-kérdezősködtem tovább
-Max egy óra de utána még elmegyünk kajálni
-Oke
Az út további részébe nem beszéltünk nem igen van miről beszélni.
Kevin egy undorító féreg megzsarol egy ember életével hogy lehet valaki ennyire gerinctelen?? Mondjuk elég szexi. Jó ez igaz de ezt saját maga is tudja hogy az és ki is használja. Igazából minden helyes pasi kihasználja a külsejét de akkor is most Kevinről beszélünk és ő nem csak kihasználja de ezzel együtt nagyon sok embert megbánt és piszkál. Jah hogy azt még nem is mondtam?? Hupsz. Kevin nem csak a lányokat használja ki a kevésbé menő az az lúzerebb fiúkat állandóan megalázza az még hagyján hogy ruháikat vagy életstílusukat bántja de még meg is üti őket. A legdurvább eset az volt amikor egy 9.es fiúval wc-vizet itatott!!! Ééééés ezekért ő mit kapott egy kis ejnye-bejnyét mivel az apja több százezrekkel támogatja az iskolát évente. És ez számomra undorító. Mást kirúgnak ha 3,5nél rosszabb az átlaga ő meg azt csinál amit csak akar. És az a baj nem csak itt a suliba van ez az elv , az egész világba ez működik. A gazdagok megtehetnek mindent míg a szegényebb réteg el van nyomva. Van aki éhezik fázik míg más kidobja az ételeket mert fujj ez már nem meleg, ez a világ szar úgy ahogy van és csak undorítóbb lesz napról napra óráról órára percről percre....

Egy aranyos kis ház előtt álltunk meg. Nem volt az  a nagyon nagy de látszik hogy nem egyedül laktak benne. Nem volt túlcsicsázva olyan pont otthonias volt.
Kevin kiszállt az autóból így én is így tettem.
Nenson megfogta a kezem és úgy mentünk a ház ajtajához. Becsöngettünk és hirtelen nagyon hangos ugatás pontosabban ugatások nagyon sok hang volt. Ijedten néztem Kevinre de ő csak mosolygott. Nyílt az ajtó és egy kb nálunk pár évvel fiatalabb fiú nyitott ajtót.
-Kevin Nenson hát téged is lehet látni és lám lám egy hölggyel csak nem megállapodtál egy lánynál-mondta boldogan a fiú.
-De igen Jasmine ő unokatesóm Codyt Cody ő a barátnőm Jasmine -mutatott be minket egymásnak, gyorsan lepuszilkodtunk ami Kevinnek nagyon nem tetszett mivel erősebben szorította a kezem.
-Gyertek be-invitált be minket. A hallba gyorsan ledobtuk a cipőket és bementünk a nappaliba, amit láttam az brutális volt. Nagyon nagyon nagyon sok kutya volt a házba és amikor észrevettek minket mind felénk jött. Nem félek a kutyáktól de ez sokkoló volt.
-Miben segíthetek kérdezte Cody
-Egy kistestű kutyát akarok a koleszba venni.-jelentette ki
-De hisz oda nem lehet állatot bevinni-mondtam hüledezve
-Az átlag embereknek mind neked nem lehet ez igaz de nekem igen-mondta gúnyosan, ééés igen itt újra előjön az amin a kocsiba gondolkodtam. Mérges vagyok Kevinre hogy mondhat olyat hogy átlag ember mint én ezt még is hogy képzeli semmivel nem vagyok különb mint ő. Annyi hogy a kártyáján kétszer vagy négyszer vagy nem tudom hányszor több pénz van mint az enyémen de amúgy semmi. Próbáltam nem kimutatni hogy milyen szarul esett ezért elengedtem a kezét és leguggoltam a kutyákhoz annyira aranyosak voltak. Mindegyik különböző fajta és a koruk sem egyezett meg de mind annyira aranyosak voltak. Hirtelen már nem is érdekelt az egész amit Kevin mondott csak az aranyos kis állatok érdekeltek akik egymást lökdösték hogy minél közelebb férkőzzenek hozzám.
Nem messze tőlem egy aranyos fekete francia buldog ült kb 3-4 hónapos lehet. Kisebb volt a többi kutyánál és olyan kis esetlenke de pont ezt tette őt ennyire cukivá.

 Kisebb volt a többi kutyánál és olyan kis esetlenke de pont ezt tette őt ennyire cukivá

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Kinyújtottam a kezem és az ölembe vettem mire ő megnyalta az arcomat.

Kevin szemszöge:
Jasmine nagyon aranyos volt a kutyákkal látszott rajta hogy boldog és hogy nagyon tud szeretni. Pont ezért választottam őt nem hisztizett azon hogy "úr isten kutyák fujj összepiszkolják a cipőmet" meg ilyenek. Míg ő a kutyákat simogatta addig én leültem a kanapéra. Mikor ránéztem Jasyra egy fekete kiskutyát ölelgetett ami öt nyalogatta és erre a lány csak kuncogott, csillogó szemekkel nézett rám. Azt hiszem meg van a tökéletes kutya.
-Hozd ide -mondtam. Jasy nagy nehezen felállt a kutya közül és leült mellém a kanapéra kezéből kivettem a kutyát ami persze a lánynak nem tetszett de csak nevettem azon hogy felhúzta az orrát.

-Hogy hogy ennyi kutyátok van?- kérdezte a lány mellőlem Codytól.

-Egy állatmenhelyünk van amit most Kevinnek és az apukájának köszönhetően felújítunk és addig a kutyák itt vannak-válaszolta drága unokatesóm.
Jasmine meglepődött de nem szólt semmit. Nem sokan tudják rólam hogy nem csak egy beképzelt önelégült szexi pasi vagyok. Van szívem is és szívesen adakozok.

-Cody ezt a kutyát visszük jelentettem kis és Jasy lábára raktam a kutyát majd odamentem ahol Cody állt és zsebemből kivettem a gumikat.

-Ugye tudod hogy nem kell fizetned érte -mondta értetlenül

-Tudom de ismerlek téged is és anyudat is. Nem akarom hogy ennyi idősen gyereked legyen anyád meg tuti nem vesz neked te meg még kicsi vagy úgy hogy fogadd el és még egy picit fényezz a csaj előtt-mondtam persze a végét csak suttogva.

-Te vagy a legjobb öreg-nevetett

-Tudom mondtam majd visszamentem a kanapéhoz leültem és Jasmine  lábait az ölembe húztam. Nem igen foglalkozott velem nagyon lekötötte ez a kutya.
-És mikor lesz kész a menhely kérdezem miközben a játszó kutyákat nézem.
-A héten már elvileg kész lesz. Nagyon várom kíváncsi leszek a kutyák hogy reagálnak rá.-mondta Cody
-Biztos nagyon örülni fognak-mondta Jasmine mosolyogva majd a kutyát a lábára rakta.
Cody oda ment a tévé alatti szekrényhez és kivett belőle egy könyvet amit Jasmine kezébe adott. Mikor a lány kinyitotta rájöttem hogy ez nem egy könyv ez egy családi album.

-Nézd meg a pasidat milyen volt kiskorába-nevetett Cody
-Na nem ezt nem nézed meg -mondtam és próbáltam kivenni a kezéből de ő rácsapott az enyémre.
-Ezeket akkor is megnézem és forgatott egyet. Teli volt kis kori képekkel. Van amelyiken egy kis gatyába egy hallal pózolok vagy amikor az első fogam kiesett. Van anyával is képem itt volt az amikor kivettem Jasmine kezéből az albumot és én saját magam lapozgattam. Anya szinte az összes képen rajta van, vagy velem, vagy Codyval vagy apával. Nem lényeg kivel volt mindegyiken ugyan az a boldog mosoly volt az arcán. Akkor még nem voltunk ilyen gazdagok de akkor igazán boldogok voltunk és még apával is nagyon jobba voltam. Nem úgy mint most. Hirtelen összecsuktam az albumot fogtam a kutyát felálltam felrántottam Jasyt is és egy gyors sziával otthagytam Codyt és a többi kutyát.

Northon SchoolWhere stories live. Discover now