Multimedia : Brian
Sabah olmuştu.Alarmın o iğrenç sesiyle uyandım.Hazırlandım ve evden çıktım.Brit,Zooey ve Alaska henüz orada değillerdi.Ama sınıfta bi hareketlilik vardı.Brian'a neler olduğunu sordum.Sınıfa yeni bir çocuk geldiğini kızların peşinden ayrılmadığını söyledi.Peki dedim ve yerime oturdum.O sırada Brit ve Alaska içeri girdi.Onlarada anlattım olanları.Zil çalmıştı arkasından Zooey de geldi ve derse girdik.Şu yeni çocuk tam önümde oturmuştu.Selam verdim.Çok sıcak kanlıydı,bir o kadar da yakışıklı.Ders çok sıkıcı olduğundan Alaska ile yazışıyorduk.Yeni çocuk hakkında konuşurken zil çaldı.Biz Zooey ve Brit'in sırasına gittik ve herzamanki gibi konuşmaya başladık.Tam o sırada yeni çocuk geldi ve bize kendini tanıttı.Adının Luke olduğunu ve başka bir ülkeden geldiğini söyledi.Aslında sanırım onu da aramıza alacaktık.Ama ilk önce onu tanımalıydık.Kızlarla aramızda onu konuşurken yine yanımıza geldi ve bizimle arkadaş olmak istediğini söyledi.Tabii bizim sınıftaki kızlar onu rahat bırakmadığı içinde biraz şikayetçiydi.Güldük ve oda yanımızda oturdu.Dersler falan derken çıkış zili çaldı.Bize çıkışta bişeler yapalım dedi.Bizim grubu topladık ve onuda aramıza alıp bişeler yemeye gittik.Bize kendini anlattı.Yemekten sonra evlere dağıldık.Eve doğru yürürken birden Luke arkadan bana sesleniyordu onu bekledim ve bana nerde oturduğumu sordu.Karşılıklı apartmanlarda oturuyorduk ve yarın okula birlikte gitmek için bir saat kararlaştırdık.Akşam herzamanki işlerimi yapıp yattım.Ertesi sabah gecikmemek için daha hızlı hazırlandım çıktım Luke ve Alaska aşağıda beni bekliyordu.Şaşırmıştım.Sonra hep birlikte yürümeye başladık.Alaska evde dosyasını unuttuğu için eve gitti ve Luke bana bişe söylemek istediğini söyledi.Ne oldu dedim bana Alaska'dan hoşlandığını ve onunla konuşmamı istediğini söyledi.Derse girmeden Alaska'ya olanları anlattım.Çok şaşırdı ama onunda bu durum onunda hoşuna gitmişti.Tam onların arasını yapmaya çalışırken Brian yanıma geldi.Birden korktum.Benimle konuşmak istediğini söyledi.Peki dedim ve yürümeye başladık.Soğuk davranmak istemediğini söyledi.Rahatlamıştım çünkü haftalar sonra konuşuyorduk.Gülüşmeye başladık o sırada onada Luke ve Alaska olayını anlattım ve bu işi birlikte yapmaya karar verdik.Ve içim rahat bi şekilde evde doyasıya dans ettim.