Tamam şimdi sakin olucam.Evet nefes al ver al ver Ateş benim arkadaşım ve istediği kişiyi öpebilir evet ah bi beni öp...ne diyorum ben neyse Cansu'yu çok sevmem ama Ateş sevmiş ne de olsa.Ateşler yanıma gelip içeceğimi bana verdi.Ve konuştu"Hayal Cansu benim sevgilim Cansu Hayal benim kankam.İşte neyim ben KANKA offf neyse "tanıştığıma memnun oldum" dedi Cansu ama gözleri Ateş benim diyordu.Ben daraldım mı bi "Ş şey ben bi hava alayım hem yeni sevgililer konuşsunlar"kendimi dışarı attım ama gözlerim hala doluydu.Salaksın Hayal kankana aşık olacak kadar salaksın tam o anda omzuma bi el dokundu sıçradım "Pardon korkuttum"dedi Bu kişi Ateş değildi Atalay dı.Atalay bizim sınıftan Melisin dediğine göre beni seviyormuş(ama Melisin dediğine göre ) OFFF ben Atalay'ı unuttum neyse "biraz korktum"" şey Hayal aslında sana bişey söylemek istiyorum... ATEŞ'ten Hayal'i aramaya çıktığımda Atalayla gördüm.Bir dakika Atalay Hayalle ne konuşa bilir ki.Hayal benimle çıkar mısın mı?Atalay hayale çıkma mı teklif etti hem de benim sevdiğim kıza ...Hemen Hayalin kolundan çektim ve Hayali sürüklemeue başladım.Hayal bişeyler diyordu ama Ben bazılarını duydum.Cansuyu unuttun dedi salak kız Cansu umrumda bile değil aslında...Evlerinin önüne geldiğimizde Hayalin yanağından öptüm ve onu evine yolladım.Aslında Cansuyla çışmamın sebebi Hayali unutmak ya da unutmaya çalışmak belki zor olucak belki Hayal de ben de ölücez ama ben Hayalin kankası olarak kalmayı başarıcam.İnşallah yani Hayal in güvenini kaybetmek istemiyorsam bunu yapmak zorundayım.Aslında ben Hayali 3 yıldır seviyordum ama kendime yeni itiraf ettim.3 yıl önce tabi o zamanlar 15 yaşındayız sabah hayalle okula gidicektik kapıyı annesi açtı.Hayal uyanmıyor dedi.Ben de hemen odasına çıktım.O kadar güzel uyuyordu ki elimi yumuşacık saçlarının arasına daldırmaktan alamadım.O kadar yumuşak güzel kokuyordu ki saçları hele o mavi gözleri utanınca kızaran pembe yanakları sinirlenince üzülünce çatallaşan ipek sesi güldüğünde gözüken inci dişleri kırmızı dudakları kısa boyu her şeyiyle ona AŞIĞIM..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SENİ SEVMİŞTİM
ChickLitİlk okulda başlamıştı bu aşk ne kadar 1 ki.Yeni kişiler tanıdıkça aşkları hiç bitmez mi?Başkalarıyla sevgili olup nasıl birbirlerinden kopamazlar?İşte Ateş HayalİNE kavuşabilecek mi?