jimin ile hayal et

21 2 0
                                    

Senin bir sorunun var ve hic arkadasin olmadigi icin icine atiyorsun ve bir gun okulun picleri sana laf atiyo ve sana birseyle yapiyolar gogsune felan elliyolar ve o ara jimin geliyo ve her zaman yaptigi gibi bir yumruk ona atiyo ve o ara seni yanina cekiyo ve sana diyo ki.

Jimin:iyi misin bir seyin var mi??

Sen:biraz kotuyum basim donuyo.

Derken bir anda jiminin kollarinda bayiliyorsun ve jimin seni evine goturuyor.sen uyandiginda jimin basinda uyuya kalmis sen bir an gozlerini acinca uyaniyo ve sana diyo ki.

Jimin: uyandin mi guzellik bir seyin var mi basinn nasil?

Sen: iyiyim jimin saol ama ben nerdeyim.

Jimin: bendesin sen bayilinca seni benim eve getirdim .

Sen: senin elin nasil yumruk atinca acimistir.

Jimin: yok birsey iyiyim hadi yemek yiyelim kurt gibi acim.

Sen: tamam ben yaparim sen gec otur mutfağa.

Jimin: olur mu oyle sey ben yaparim.

Sen: hadi ama ya o kadar yardim ettin bana birak ta yemeği ben yapayim.

Jimin: yatdim edeyim bari.

Sen : taman anlastik hadi beni mutfağa gotur.

Jimin: tamam kalk hadi.

Jimin sen kalkinca direk seni kucağina aliyor ve seni opüyor sen neyin ne oldugunu anlamadin karsilik veriyosun ve asagiya inince kucagindan indiriyor seni ve de diyor ki.

Jimin: ben seni o kadar seviyorum ki sana zarar gelsin istemiyorum.
Prensesim ben seni seviyorum sen benimsin birtanem.

Sen: ben de seni seviyorum poncigim.

Poncik poncikk

225 kelime oldu insallah begenirsiniz sizleri seciyorum oylama ve yorumlarinizi bekliyorumm iyi okumalar😚😚😚😚😚😚😚😚

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 01, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

BTS İLE HAYAL ET (uzun yolculuk)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin