OK....după cum ați vazut(sper ca ați vazut)și in cartea lui ana_maria_chan noi facem niște"promovari"unor persoane cu un IQ extrem de ridicat printr-o serie #prostia omeneasca.
OK.......e clar ca eu as putea face și o carte separată cu titlul asta pentru ca nu as duce lipsa de capitole .....dar îmi e sila.
Revenind la subiect.......am trecut prin multe certuri și nu numai.
De la curve care ma amenință,la persoane care îmi spun ca nu am prieteni pentru simplu fapt ca nu le dau locul meu din autocar,la fete care dau 100 de euro pentru a face poze cu un băiat și a-i lua fire de par ca după sa le mănânce......am ajuns și la curvari și bineînțeles trădători.
Așa,acum hai sa ne delectam cu minunatele mele amintiri și sa punem o poza care ne va afecta grav neuronii.Bai trebuie sa recunoașteți ca aia cu iadul a fost buna.
Și eu ca o ființa fără scrupule ce sunt....aparent nu stau sa bocesc ci chiar ma simt mult mai bine și mult mai liberă,și dacă va întrebați.....chiar ma simt mai bine ca niciodată,parca am scăpat de o povara.
Și apropo o sa continui aceasta serie.....pentru ca este absolut imposibil sa nu se mai trezească idioți cu chestii de genu așa ca urati-mi noroc căci voi avea nevoie.
Și in caz ca persoana cu care am purtat Conversația se simte țin sa spun ca nu îmi pasa de sentimentele nimanui și ca îmi place sa fac oamenii de rahat prin intermediul wattpadului......a da,și muie pentru ca mi-ai intrerupt vizionarea episodului 1 din sezonul 2 al anime-ului meu preferat Attack on Titan mai ales la faza cu Levi.Pentru asta nu te iert.