Író-Olvasó

67 2 4
                                    

A nevem Makarov Lauren, 16 éves vagyok.Ma az osztályal elmegyünk egy ilyen Író-Olvasó találkozóra,Nem azért ,mert ismerem az írót vagy ,mert én lennék az olvasó.Csak egyszerűen kötelező mennünk és így legalább elmarad a Magyar óra.Nem azért szarom le ennyire,mert nem lenne egy ,,népszerű" író, sőt nagyon is híres,de én csak néhány könyvét olvashattam volna,HA akartam volna.Mivel többségében erotikus köteteket ír.Bele olvasgattam az egyik +16-osba ,amikben egy-egy csók jelenet felér egy szex jelenettel.Mocskos a fantáziája az öregnek,mondjuk egyben eléggé bele tudja magát élni és gyönyörűen le tudja írni az érzelmeket.Egyébként ez az író Mike Sell, 32 éves.Sokan tisztelik őt és sokan oda meg vissza vannak érte.Nem mondom azt,hogy nincs miért oda lenni érte olyan válig érő szürke haja van arcát mindig fedi egy kis borosta, a szemei pedig olyan kékek,hogy abban nem lehet ,nem el tévedni,de én a világért nem gondolnék ettől jobban bele,hogy ez az öreg még mai napig viszi a lányokat az ágyába.

A találkozó egy könyvtárban volt.Én és az osztálytársaim egy fél körbe ültünk a teremben.Mikor bejött az öreg minden lány sugdolózni kezdett olyanokat,hogy ,,32 éves létére, nem rossz" meg ,hogy ,,Hogy lehet ilyen sexy?!" Én csak néztem,ahogy bejön és lepakolja a cuccát egy asztalra a fél körön belül.Elénk állt,majd elkezdett mesélni..
-Sziasztok!Most,hogy itt vagyunk,válaszolok néhány kérdésre,ha valakinek van.-mondta szemeivel végig a lányokat fürgészte az összes lány fülig vörös meg ,,szerelmes" lett.Végig nézett mindenkin sorban,mikor hozzám érkezett,felemeltem a kezem,jelezve,hogy van egy kérdésem.
-Igen?-nézett a szemembe,miközben úgy mosolygott,hogy a többiek fülig vörösek voltak.Tch,mi olyan nagy szám az öregen?
-Mióta ír erotikus köteteket,és mért pont erotikus köteteket ír?Próbált már más műfajhoz kapcsolódóan írni?Nagyon tetszik az írás módja,tetszik,ahogyan leírja a tájat az érzelmeket,de én erre a műfajra nem vagyok túlzottam vevő.-mondtam ki amit gondoltam.Mindenki el kussolt,A levegő szinte megfagyott oda bent.Most mi van valami rosszat mondtam?Mindenki táltott szájjal nézett én pedig kérdő tekintettel néztem az öreg felé ,aki erre elmosolyodott.
-Nekem ehez van tehetségem, máshoz nem értek.-Szóval csak perverzkedni tud az öreg?
-Az íráson kívül mást is csinál?-kérdeztem levonva az előbbi mondatából.
-Olvasok!-nevetett fel,mire az összes lány ki visította a magas C-t a röhögésével.Én csak össze ráncoltam a homlokom ,és egyik kezemmel a fülemet dugtam be.-És te?-kérdezett vissza,amit senki nem várt volna.
-Táncolok!-jelentettem ki az egyetlen dolgot amiben nem vagyok utolsó.
-Tudsz mutatni egy ,egykezest?-nézett felém kicsit oldalra billentett fejjel.Megfogta a kezem és magához rántott.Úgy álltam meg ,hogy 1-2cm volt köztünk.Én felnéztem rá, ő pedig le rám.A szemembe nézett el akartam távolodni,de elvesztem tengerkék szemeiben.Csak néztük egymás szemét,nem hallottam és nem érzékeltem a többiek reakcióját csak álltam,és a szívem hevesen vert.Mikor kijutottam a szemei labirintusából,hallottam,hogy mindenki rólunk sugdolózik.Hátra léptem és félre néztem.-Hajrá!-mondta majd kinyújtotta a kezét,amit meg fogtam.
-Egy részt nem vagyok bemelegítve.-néztem rá ,mint a ,,jó kislány" aki mindig bemelegít.-Más részt,ehhez nem kell a segítséged!-mondtam,majd kezére adtam egy puszit.Vissza indultam a helyemre ,de nem engedte el a kezem.Vissza néztem egy ilyen,,Most mi van öreg?" Fejjel.Lassan elengedte a kezem és leültem a helyemre.Ezek után elmesélte az élet történetét és ,hogy hogyan lett író belőle.Feszültem figyeltem minden lépését.Egy idő után ő is rám nézett én pedig elnéztem a másik irányba,és egy halk,,Tch"hagyta le a számat.Egy ideje már a másik irányba vesztem el a gondolataimban.Mikor vissza tértem a való világba újra rá néztem az öregre.Még mindig engem nézett.Néha-néha levette rólam a tekintetét,de végül mindig vissza tért hozzám.

Az Író SzerelmeWhere stories live. Discover now