[Jaiden]
Ik checkte mijn mobiel nog even voordat ik naar Emma ging. Ik had 210 nieuwe berichtjes. Ik opende WhatsApp, zoals ik al dacht waren de meeste van Emma. Ik wilde ze openen, maar ik bedacht me. Ik had ook een berichtje van een onbekend nummer. Hmmmm, zou ik hem openen? Voor ik er echt over na had gedacht klikte ik op het berichtje.
~Hey, kom je nog naar mijn huis of hoe zit het xx~
Wat moest ik antwoorden. Ik zat er vijf minuten over na te denken en toen bedacht ik me dat ik ook naar naar Emma moest. Misschien weet zij wat ik moet doen. Zij is daar echt een pro in. Ik blij dat ik haar heb leren kennen.
Ik klikte mijn mobiel uit en pakte mijn jas.
'Ik ben bij Emma!' Riep ik door het huis zodat mijn ouders wisten dat ik weg zou zijn.
'Is goed, maar wel voor 00.00 thuis zijn!' Riep mijn moeder terug.
'Is goed!' Ik zuchtte diep en liep naar de schuur om mijn fiets te pakken. Toen ik in de schuur kwam pakte ik mijn fiets en ging ik op weg naar Emma. Het was 5 kilometer fietsen.
Het was warmer dan ik had verwacht en al snel had ik het bloedheet. Ik deed de rits van mijn jas een stukje omlaag.
Kort na dat ik dat had gedaan hoorde ik een paar jongens naar me roepen: 'Ook een goede dag zag. Jou borsten zijn wel erg aanwezig!'
Ik probeerde ze te negeren en door te fietsen. Gelukkig, dacht ik. Ze hielden op met roepen.
Ik dacht na over het berichtje die ik kreeg van het onbekende nummer. Normaal zou ik de profielfoto bekijken om te kijken of ik die persoon ken. Godver, waarom had ik dat niet gedaan? Misschien had ik de persoon die me appte herkent. Ach ja, ik laat het toch aan Emma zien. Misschien kent zij hem.
Toen ik op ongeveer de helft was begon het te regenen.
'Godver, waarom nu? Waarom niet een andere keer?' Ik werd geërgerd en ik begon harder te fietsen. Precies nu, nu ik bijna een uur aan mn make-up heb besteedt gaat het regenen. Ugh.
Het begon steeds harder te regenen en ik begon daardoor harder te fietsen.
Vijf minuten later kwam ik aan bij het huis van Emma. Ik belde aan en Emma's moeder deed open.
'Emma zit boven, ze was al op je aan het wachten.' Zei de moeder van Emma.
Ik hing mijn jas op en ik deed mijn schoenen uit. Daarna liep ik naar de kamer van Emma. Emma keek me aan alsof ik een zombie was, maar kort daarna liep ze naar me toe en gaf ze me een korte knuffel.
'Hey, alles goed?' Vroeg Emma bezorgd.
'Ja tuurlijk, ik ben alleen een beetje nat geregend. En met jou?' Antwoordde ik.
'Ja hoor, met mij gaat het ook goed. Ga zitten, dan pak ik iets te drinken.'
Ik ging op Emma's bed zitten en Emma pakte wat Cola voor ons.
Ze kwam naast me zitten en ik zei: 'Ik heb een berichtje van een onbekend nummer gekregen.' Emma had net een slok Cola op en spuugde het meteen weer uit.
'WAT?!?' Ik keek Emma vragend aan en ze ging verder met praten: 'Waarom had je dat niet eerder gezegd?'
'Nou, ik had er niet echt over nagedacht tot dat ik op de fiets zat. Anders had ik het jou meteen gezegd.'
'Laat eens zien.' Zei Emma
Ik opende mijn mobiel en gaf hem aan Emma. Ze bekeek het berichtje en daarna de profielfoto. Hij was best wel knap moet ik toegeven. Emma keek me aan met een blik van: Hij is hot, vraag hem zijn naam.
Ik snapte wat ze bedoelde en appte terug:~Hey, wat is je naam? xx~
Die xx's had Emma er snel achter gezet voordat ik het berichtje kon verzenden. We wachtten totdat hij reageerde. Na een halve minuut kreeg ik een berichtje terug:
~Van waar die interesse? Als jij eerst je naam en leeftijd zegt doe ik het ook. Maar wel eerlijk zijn hé xx~
Emma bekeek het berichtje voor een minuut en zei toen: 'Zeg dar je Jayden heet, met een y in plaats van een i. En zeg gewoon dat je 16 bent. Want dat ben je bijna.' Ik knikte instemmend en stuurde terug:
~Ik ben altijd eerlijk. Maar eerst zeg jij jou naam en ik daarna ik de mijne. Ik stelde jou een vraag en jij moet hem dus antwoorden. ❤~
Emma keek me geërgerd aan maar later was ze blij dat ik het zo had opgelost.
Vrij snel nadat ik had geantwoord kreeg ik terug:~Zo zo, je bent wel erg geheimzinnig. Dat maakt je schattig. Maar ik heet Dex en ik ben 16 jaar oud. Nu jij bby❤~
Waarom noemt Dex mij zijn baby? Maar oke. Emma pakte mijn mobiel en stuurde:
~Mooie naan Dex 😉. Mijn naam is Jayden en ik ben ook 16 jaar oud.~
Pas nadat Emma op verzenden had geklikt kreeg ik het te lezen. Nog sneller dan de vorige keer kreeg ik antwoord:
~Jayden? Ik dacht dat je een meisje was. Of is dat je vriendin op je profielfoto? Of jij het bent of je vriendin, ze is echt hot👅🔥xx~
Dit begint best wel creepy te worden. Maar hij is hot.
Wat moet ik doen??
JE LEEST
The hard love life
RomanceZe kreeg opeens een berichtje van een onbekend nummer. Wat moest ze doen? Antwoorden, of blokkeren?