[Jaiden]
Ik kijk Emma aan en zij kijkt terug.
'Wat moet ik antwoorden?' Vraag ik dab uiteindelijk aan Emma.
Ze denkt na en zegt dan: 'Geef mij je mobiel is?'
Ik kijk haar raar, maar geef dan uiteindelijk mijn mobiel aan Emma. Ze kijkt naar het scherm en gaat anders zitten zodat ik niet kan zien wat ze doet. Als ze mijn mobiel terug geeft kijk ik wat ze heeft gedaan.
Shit. Ze heeft een appje naar Dex gestuurd.~Hey Dex, zullen we een keer afspreken? Xx~
Hij was offline gegaan maar na een halve minuut komt hij weer online. Ik zie de vinkjes blauw worden.
Shit, denk ik, wat nou als hij een loverboy is? Wat moet ik dan doen?
Ik kijk weer naar mijn scherm en zie dat Dex heeft geantwoord.~ Ja, lijkt me leuk. Wanneer kan je? Vrijdag avond? Er draait dan een hele leuke film in de bios. Ik wacht op je bij het station. Xx~
'GOVERDOMME EMMA. DOOR JOU ZIT IK NU AAN EEN DATE VAST MET EEN OF ANDERE GAST DIE IK NIET EENS KEN!' Ik kijk haar boos aan, maar begin dan toch te lachen. Ik kan gewoon niet boos zijn op Emma. Doordat ik begin te lachen schiet zij ook in de lach. Na vijf minuten te hebben gelachen kijk ik weer op mijn mobiel. Nu pas zie ik dat hij freaking vrijdag bedoelde.
'Uuuuh, Em?' Vroeg ik.
'Jaaaaaaaaaaaaaaaa?' Ze leek heel blij.
'Wat moet ik zeggen? Want vrijdag heb ik al een afspraak.' Zeg ik tegen Emma en ik kijk naar mijn handen.
'OMFG JAIDEN VERHOGEN, WAAROM HAD JE DAT NIET GEZEGD? Met wie by the way?' Zei Emma en ze keek me hoopvol aan.
'Nou, euhm. Ik heb een afspraakje met Matthew. Je weet wel, die Tumblr Boy van de school. Hij is echt heel lief.' Zeg ik zachtjes en ik kijk haar aan. Emma kijkt me met grote ogen aan en zegt dan: 'What?!?! Je gaat uit de Tumblr Boy van de school?!?!' Ze kijkt verbaasd.
'Ik weet het ik hij verdient beter, maar hij vroeg me zo lief. Hoe denk je anders dat ik aan die bos rozen kwam?' Ik kijk Emma aan. Ze denkt na, maar zegt dan vervolgens: 'Nou, je weet dat Keano je leuk leuk vind. Misschien heeft hij ze aan je gegeven.' Ze kijkt me hoopvol aan in de hoop dat ik zeg dat ik hem ook leuk vind.
'Wacht. Wat?!? Vind Keano mij serieus leuk?!?! Hij is mijn freaking beste vriend. Omg, dat had ik echt niet verwacht.'
JE LEEST
The hard love life
RomanceZe kreeg opeens een berichtje van een onbekend nummer. Wat moest ze doen? Antwoorden, of blokkeren?