Kai dibawa ke hospital oleh suho dan baek kerana dia sering mengaduh kesakitan...
Di Hp...
Doc:kai saya akan bagi tau kenapa awak selalu sakit di bahagian jantung awk,harap awk akan bersabar.
Kai:kenapa doc???kenapa dengan saya???
Suho:sabar kai.
Doc:awk mengalami sakit jantung yg kronik & awk mesti sentiasa buat medical check up.Mendengarkan berita itu kai terus rebahkan belakangnya ke kerusinya.
Suho:doc ni semua bohong kan?x mungkin dia alami penyakit ni.tolong doc.
Doc:maaf tapi ini semua benar.bersabarlah.(doc itu terus pergi meninggalkan mereka selepas seorg nurse memanggilnya)Kai:hyung,jgn pernah bagitau sesiapa terutamanya ji hyo.yaksok hyung?
Suho:ok tapi exo mesti tau,ok.hyung janji...
Kai hanya senyum pahit.Keesokannya....seperti biasa JH akan bangun pada awal pagi.
Jh:aku mesti sampai sekolah awal.kalau x mesti aku x dapat jumpa dia.(ji hyo masih rasa bersalah pada kai tempoh hari yg menyelamatkannya.
D sekolah...
Jh tiba di sekolah dn dia terserempak kai didepan sekolah.dia cuba memanggil kai tetapi kai berpura pura x melihatnya.
Jh:kenapa dgn dia tu???dia marah aku ke?
(Masa tu ada pengunguman mesyuarat terpaksa ditunda atas sebab hujan lebat.so,woo bin x sempat diumumkan sbg pelajar baru)
Jh terus lari ke sekolah dan mencari kai tapi bayang kai pun tiada.jh terus ke dlm kelasnya dan menuju ke arah kristal.
Kelas6A
Kristal:waeyo?knapa dgn awk ni hyo?
Jh:x de papela.
K:r u insane?im your friend,please honest to me.please hyo.😐
Jh:ok sebenarnya....(ceritakan pasal kelmarin)
K:owh,patutla awk masuk kelas lambat.jadi mcmana,awk nampak pelik tau x.He's a Playboy,hyo wake up.Geokjeongmayo~
Jh:tapi...sy masih takut dgn kejadian kelmarin.
K:woo bin.nuguya???Jh tergamam seketika selepas nampak wb lalu di hadapan kelasnya...
Jh:t....tttu...👉😫
K:dia ke?eee.....kalau boleh sy ni nk protect awk,tp apakan daya saya.sorry hyo.maybe u have to find a 'bodyguard'
JH:huh?
K:boyfriend.😊
JH:bo???
K:sorry I just kidding...hehe.tapi awk mesti selamatkan diri awk,bg sy,sy akan terima sape2 utk tolong sy.n thats means kai......must...protect me.😨
Jh:jinjja?tp x mungkin kai akn bantu sy.
Xxx:sape kata?Tiba2 nampak kelibat kai menerusi tingkap menuju kearah hyo.
Jh:k..kai.awk ok.
Kai:ye(fake smile)
Kristal:ok,sy nk panggil cikgu dlu ye...oiii Mihun jom panggil cikgu.
Yungyeom:aku yugyeom lah!
K:x kisah la!!!jom...(menarik yugyeom)Kai:hyo sudi x awk terima sy?sbg namjachingu awk?
Jh:kai -sshi...sy..nk awk protect sy,boleh?
Kai:jadi,awk terima la ni.*senyum*
Org dlm kelas:wu......ye🙌Jh:ye.😊
Kai:thanks sbab bg peluang pada sy...bye,honey!!!kai terus lari masuk kedlm kelasnye selepas nampak kelibat cikgunya masuk dlm kelas.
Suho:bangun semua!selamat sejahtera cikgu!
Pelajar:selamat sejahtera cikgu!
Cikgu rain:selamat sejahtera,kai kamu ke mana tadi sempat lagi ye jumpa pengarang jantung hati ye.
Kai:hehe😁
Baekhyun:ala apa la yg nk dirisaukan cikgu???kai dh berubah la cikgu,this boy became nice,cikgu.tapi kalau nk dibandingkan cikgu ngan ms.tae hee tu,lagi la sweet cikgu.😂😄
C.rain:sudahla.kamu ni bacon selalu usik org ni kenape?nasib baik la sy dpt kelas kamu ni,kalau cikgu lain mesti dh kena denda.
Baek:apa cikgu???bacon!!!!
Chanyeol:hahhahahahaahha😂😂😂bacon,can i eat u???😂
Baek:yakkk!!!!baik kau diam capang.😏(balasan)
Chan:bo?? boragoyo?😡
Do:jgn kacau aku la!!!
C.rain:kenapa ni d.o???
Do:chen ni x abis2 troll sy cikgu!pindahkan la sy cikgu...
Chen:mana ada sy troll dia cikgu.sy tengah belajar ni.
Do:nanti aku x nk bersihkan bilik kau lagi.😏
Chen:jgn la mcm tu...
C.rain:kenapala~Dlm keadaan yg sama,lay nampak kai memegang dadanya.
Lay:kai,kau ok x ni?
Kai:aku ok.sikit je.Selepas itu,pembelajaran diteruskan sama seperti hyo di kelas sebelah.
Keadaan hyo...
Hyo:*kai,sy harap awk dapat lindungi saya,sy nk awk bantu sy...tolong lah sy.sampai akhir hayat...*
Cikgu tae hee:hyo faham x ape yg sy jelaskan ni?
Hyo:huh?ye cikgu.
........................................................................
Mnkala kai...
Kai:*sy akn bantu awk hyo.selagi sy hidup sy x benarkan sape2 cederakan awk.its my promise to u.until the end of my life.sy bersumpah.*
Baek menarik perlahan2 baju kai dari belakang...
Kai:yak!!!(mengalih belakang)bacon hyung!!!
Baek:bo???!!!
Semua member exo memandang baek kerana mengganggu kai.boleh lagi baek ganggu kai yg sakit.
Baek:ok,x ganggu dh.😓*aku cuma x nk korg sedih je...apalah nasib aku ni...*
C.rain hanya pedulikan anak muridnya yg nakal itu & meneruskan pembelajaran...Loceng rehat berbunyi...
YOU ARE READING
my love next class
Fanfictioncast:exo watak utama:song ji hyo,kris dan kai watak jahat:woo bin dan lain lain ji hyo,pelajar baru s.m seoul yg berumur 18 thn.kisah cintanya bermula apabila bertemu kai.akan tetapi dengan satu kejadian telah membuatkan kai lemah dan x terdaya unt...