0.1

15 3 0
                                    

Biri sürekli beni dürtüyordu. Aslında buna dürtmede denemez çünkü dürtmek yerine değişiyor.  Kimin yaptığına baktığımda ise bunun Emily olduğunu gördüm.

'' Summer uyan hadi Kore'ye nerdeyse geldik birazdan uçaktan inicez. Hazırlan. ''

Başımla onayladım ve hazırlanmaya başladım. Ah ben size kendimi tanıtmadım. Ben Summer Lee. 2 tane ikiz abim 1 tane de üvey abim var. 19 yaşındayım. Benle beraber 7 kişilik bir grubumuz var. 5  yaşına kadar yetimhanede büyüdüm. Daha sonra ben ve abilerimi zengin ve iyi bir aile evlat edindi. Onlardan ayrılmak istemediğim için olan biteni üvey aileme anlattım ve onlarda arkadaşlarımı oradan aldı.

Neyse işte adımdanda anlaşılacağı gibi yabancıyız. Bu sebeple çok dikkat çekiyoruz.  Bizde kendimizi gizlemeye karar verdik.

Saçlarımı aşağıdan dağınık topuz yapıp gözüme güneş gözlüğümü taktım. Son olarakta maskemi taktım. İşte şimdi hazırım. Uçakta zaten iniş yapmıştı. Uçaktan inerken etrafa baktığım zaman çok fazla hayran olduğunu gördüm. Acele ile çocuklarla beraber arabaya bindik ve şoföre studioya sürmesini söyledim.

Studioya gelmiştik. Bugünkü planda Melon Müzik Ödülleri'ne katılacağız.  Şimdi ise hangi koreografiyi yapsak diye düşünüyoruz.

'' Bence hepimiz ayrı farklı koreografilerle dans edelim. ''  -Lisa-

'' Grup şeklinde de dans edebiliriz. 3 ve 4 kişi gruplarla.''  -Emily-

'' Öyle olursa kısa kısa dans etmek zorunda kalırız. Hep beraber uzun bir dans yapalım.''  -Ben-

'' Peki o zaman. Ne yapıcaz peki?''  -Dylan-

'' Gündem de olan şeyler neler bakıp ona göre bir şeyler hazırlarız.''  -Alex-

'' Şuan suicide squad filmi çok izleniyor. Bir de Exo ile Bts çok dinleniyor.''  -Bella-

'' Bir değişiklik yapıp filmle ilgili bir konsept yapıp ona göre bir dans uyarlıyalım.''  -Edward-

'' Abim haklı biraz değişiklik yapalım ve bu sefer filme uygun bir şey olsun. Koreografiyi ben, Emily ve Dylan hazırlıyalım. Müzik işini Alex ve Edward abim halletsin. Kıyafet işiyle de Bella sen ilgilen.''

- Melon Müzik Ödülleri -  

Ödüller verilmişti. Biz ise birazdan çıkıp performansımızı sergileyeceğiz. Erkekler Joker biz kızlar ise Harley gibi olmuştuk. Erkeklerin makyajı çok fazla olduğu için maske takmamıştılar ama konsept için yeşil peruk takmışlardı. Biz ise sadece maske takmıştık. Çünkü yüzümüzde pek makyaj yoktu ve bizde yandan iki at kuyruğu olan bir tarafı pembe bir tarafı mavi olan peruklardan taktık. Arkaya studiodan birkaç kişi daha çağırdık ki dans daha iyi görünsün. Zaten bizim tayfa dışında maske takan olmamıştı. Son olarak ise hepimiz gözlerimize siyah lens taktık ve sunucunun sesi duyuldu. 

'' Şimdi karşınızda Color Studio. Onları çağırmak gerçekten zor oldu. Cidden iletişim kurması çok zor. İyi seyirler.''

Işıklar kapatıldı ve erkekler yerlerini aldı ardından sahnede bulunan ışkılar açılıp dans etmeye başladı.

( Y/N: Yaptıkları dans bu şekilde. Sadece 3 kızın ağzında maske var diye düşünün.)

Dans bittiğinde selam verdik. Karşıda üvey abim Jiyong ve grup arkadaşları bize gülümseyerek bakıyorlardı. Ben de onlara gülümsedim ve sahneden indik. Biran önce soyunma odasına gidip kendi kıyafetlerimi giymek istiyorum. Koridorda ilerlerken biri bana çarptı ve özür bile dilemedi. Durdurup kendime çevirdim.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Apr 16, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Red LoveWhere stories live. Discover now