Olvasd el!

7 0 0
                                    


Sziasztok!

Pár személy létrehozta a @WPOffivial_HunTeam profilt. Nekik az a céljuk, hogy szét válogassák a normális könyveket és az összecsapottakat! Díjakat is osztanak amik nem olyanok amit tovább lehet adni. Szóval nem körüzenetkén terjed tovább, csak az kapja meg, aki arra érdemes. Több fajta díj lesz, az év könyvétől kezdve a kategória kedvence díjig a hónap sztárján át.  Szeretnék végre, hogy a rendes könyvek is meg kapják a kellő figyelmet. Ne csak ezeket a szex, +18-as sztorikat olvassák az emberek, amik elég undorítóak, már nem azért. Szeretnék, hogy a magyar Wattpad közösség végre elérjen egy normális szín vonalat. Jelenleg az Angol nyelvű wattpad legalját ütjük maximum. Azonban ha össze fogunk ezen változtathatunk. Hagyjatok fel ezzel a kör üzenetként terjedő "Díjjal", mert annak nincs értelme. Az ember csak úgy fejlődik ha a hibáira is rá világítanak és nem díjazzák érte. Ezzel nem az a céljuk, hogy lehordják az illetőt! Szépen Kulturáltan rávilágítanak a hibáitokra. Így tudtok majd fejlődni, mind fogalmazás, mind helyes írás terén is. Lehet, hogy most úgy fogjátok fel, hogy ők minek szólnak bele a ti munkátokba, de ezzel ők is csak jót akarnak a magyar wattpadnak, hogy elérjen egy kiemelkedő színvonalat. Ahogyan említettem jelenleg sajnos tele van +18-as obszcén, igénytelen munkákkal, mert ha már egy ilyet akarsz meg írni azt is ugyan olyan igényességgel, ugyan olyan bő kifejtéssel és tendenciával írd meg. A lényeg ebben az egészben a fejlődés, nem a lehordás! Nem lesznek kivételek! Ne legyünk igénytelenek! Ha valamibe belekezdesz akkor azt normálisan is csináld!
És bárki bárhogy is próbál minket lehordani nem fogjuk magunkra venni, hisz nekünk az a célunk, hogy titeket fejlesszünk!

A WPOfficial_HunTeam beszéde:

" Kedves magyar wattpadosok! Azért jöttünk létre, hogy nektek jobb legyen. A múlt héten egyik tagunk az angol nyelvű wattpadon járt és döbbenten figyelt fel a kettő közötti különbségre. Sajnálatosan az angol nyelvű volt a kiemelkedőbb. A munkák igényesebbek, az írók és olvasók közötti kapcsolat közvetettebb és ami a legjobban elő idézte a mi fiókunk létrehozását a díj rendszerek. Amíg eddig mi mind csak a kör leveles egymásnak küldözgetős díjjal találkoztunk ott a Wattpad adott díjakat a kiemelkedő munkákért. Ezt szeretnénk mi is nektek nyújtani. Egy egyedi díj rendszert, amelyet ténylegesen a kiemelkedő munkáitok miatt kaptok és nem azért mert a személy, aki küldte másnak már nem tudta. Listázzuk a könyveket több szempontból is. Kategóriánkénti kiemelkedőbb irományok. Ez azt jelenti, hogy minden kategóriát figyelni fogunk és akár mennyi az olvasók száma, ha igényes be fog kerülni, ha igénytelen nem. Lesz lista azokra a könyvekre is, amelyek jók lehetnek, de még van rajta alakítani való, viszont ezeket mindig újra meg fogjuk nézni és ha a személy kijavította a hibáit átkerülhet egy másik kategóriába. Szóval érdemes fürkészni a profilunkat, ha jó könyveket akartok olvasni. Jó írást, olvasást és fejlődést kívánunk nektek, reméljük tudunk segíteni. Sziasztok! "

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Apr 03, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

HuncutságokWhere stories live. Discover now