• 2 Dalis • • Pirmoji atrankos diena •

4 0 0
                                    

-* Baleto būrelyje po pamokų *
* Antradienis *

Įėjau į klasę. Mokytoja su kažkuo kalbėjo. Apsimoviau baleto batelius ir pradėjau prasimankštinti.
-Gerai, mergaitės! Stojam į eilę! -sušuko mokytoja
Visos sustojom.
-Visos susipažinkit čia Lukas. Visos turbūt jį ž -
Mokytojai nebaigus sakinio visos mergos prilipo prie jo, tik aš tokia stoviu savo vietoje.
- žinot.... -užbaigė sakinį mokytoja.
-Merginos!!!!!! Ramiau!!! Turiu dar viską paaiškinti!!! -užrėkė mokytoja ir tada visos pakluso.
-Tai kaip vakar minėjau, turėsime atranką. Henrikas - žiūrėk kaip jūs šokate ir 1 iš jūsų paiims kartu į Italiją. Šiandien iškris tik 1. Sėkmės! -ir mokytoja paliko salę.
-Malonu su jumis susipažinti, - Henrikas.
-Mums taip pat Pone Henrikai! -visos choru.
- ☺. Na, gerai. Parodykit ką mokat!
Visos merginos sušoko.. atėjo mano eilė... Dėl didesnės vaizduotės įkelsiu trumpą video. Nu panašiai taip ji šoko

-Bravo, bravo!!!! - net pašoko iš savo kėdės Henrikas ir pradėjo ploti.
Pasukau akis link Luko ir jis į mane spoksojo. Turbūt irgi buvo šokiruotas. Aš šyptelėjau ☺
-Labai ačiū visoms. Poryt lauksiu jūsų čia ir paskelbsiu, kuri iškrenta. Viso gero.
Visos išėjom. Aš nuėjau namo. Pas kaimynus mačiau persikraustymo mašiną. Turbūt nauji kaimynai.... Įėjau pro duris.
Persirengiau, pavalgiau ir išėjau pasivaikšiot. Praėjau pro naujų kaimynų namus. Ir tuo metu pro duris išėjo Lukas. "Jis mano kaimynas?! O ne... visos mergos dabar prilys... Shit!"
-Celestina? -staiga išgirdau Luko balsą. Apsisukau.
-Labas 😆
-Tu čia netoli gyveni?
-Na... aš tavo kaimynė..
-Tikrai? Cool!
-Hahahah -keistu juoku pasijuokiau.

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♢♡♡♡♡♡♡♡♡

Tikiuosi, kad patiko! Like, share ir com ☺
Byeee

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Apr 06, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Song.. Dances... Love...Where stories live. Discover now