Începutul

38 9 1
                                    

Lumea e buna sau rea? Exista dumnezeu?.....dar mai important...
cine sunt eu ?

  Acestea sunt putinele dintre intrebarile care îi framanta pe oameni.
  Eu sunt un simplu adolescent,un simplu om pe o bucata de piatra care isi cauta in felul lui raspunsurile.

   Hai sa numai zabovim si sa trecem direct la subiect,nu?
   Sunt un adolescent normal , un otaku,un jucator sau din perspectiva societății un antisocial.
(Nu,nu,nu,asta nu e povestea unui baiat timid care isi face o iubita si traiesc fericiti pana la...defapt
... poate e?! )
Dar e timpul sa ma schimb,sa devin un om nou.Un baiat rebel, vreau sa devin genul ala de baiat care e smecher care atrage fetele doar dintr-o privire sau macar să știe că exist:))
Maine e acea schimbare .... Va intrebati oare dece e maine ce se intampla maine asa de special.
Pai va spun eu de ce, pentru ca maine intru la liceu.
Da de maine am noi colegi , noi profesori si mai important un nou inceput.( sau asa sper:)))  )
Eu va povestesc dar nici nu pot sa dorm de emotie.E 4 dimineata si eu nici nu am inchis un ochi.( dar in secunda aceea adormi)
[Sa stiti că paranteza rotunda e atunci cand spun gandurile personajului si paranteza patrata atunci cand va vorbesc eu ......defapt va scriu dar ma rog:)))) a si daca nu am pus o virgula sau am scris un cuvant corect va rog nu ma bateti :)))]
Ma trezesc intins pe tot patul , razele soarelui îmi bateau in fata .Eu confuz ma uit la ⏰ .......... 7:20.Ma intind inapoi, dupa 5 secunde imi dau seama ce se intampla .......mai am 10 min si incepe festivitatea de incepere a anului scolar.Ma trezesc rapid pun un costum pe mine in acelasi timp ma spalam pe dinti si imi făceam parul.
  Ies pe usa in fuga si ma grabesc spre scoala.( stau la 5 min de scoala si tot eu ajung ultimul:)))  )
Ajung in fata scoli confuz era 7:35 nu vedeam pe nimeni.....era pustiu,mintea mea se blocase .
(Eroare404......reset......deschidere....)
Ma indrept spre casa debusolat, nu știam ce se intampla, ajung acasa si vad un mesaj de la bunica pe masa.
(Citez: vezi ca ai mancarea in frigider si am vorbit cu vechiul tau diriginte azi la 9 mergi la scoala.)
Ma asez ușurat ca nu am incurcat ceva si ca nu m-am facut de ras pentru prima zi, inca:))

AlbastruUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum