Clubul

22 5 2
                                    

Ma trezesc confuz .(stiti senzatia aia cand stii ca ai de facut ceva si nu iti amintesti ce este.....asta pațesc eu acum)

Imi intorc capul si ma uit spre geam, vad o stea cazatoare frumoasa ,albastra ca un diamant,dupa 5 secunde de confuzie ma trezesc la realitate .Trebuie sa ma duc in club. Uimit vad ca e 22.30.Nici nu ma pregatisem si aud de joc cum striga Sorin la mine sa cobor că a venit prietenul lui cu masina.

- Eu merg pe jos trebuie sa mai ma intalnesc cu cineva.(Evident mint ca să nu rada de mine si plus fratele meu nu stie ca sunt un pămpălau ... defapt daca stau bine să mă gandesc nici eu nu stiu multe despre el, dar in fine)

Dupa o ora de pregatire adică :baie, cautarea unui tricou si aranjarea părului ... (c-am asta e pregatirea mea ....nu ma îmbrac la costum ,ca nu vreau sa creada lumea ca am venit prea pasionat)

Plec in graba de acasa ca deja era 11:30....intarziasem....nu stiam in secunda aia ca fiecare vine cand vrea si nu îl doare pe nimeni daca ai ajuns la timp sau nu la club....bine decat prietenii dar la mine să nu discutam despre asta.

Ajung intr-un final in fața clubului ,imi trag sufletul și ma uit la telefon este 12:00.

Imi scot o tigara si imi dau seama că imi uit bricheta.

Mă uit in jur ,poate vad pe cineva mai de vârsta mea să îmi dea un foc ,dar il vad stand jos cu o doza de bere în mână si cu o țigară în cealalta mână pe David si pe piciorul lui pe Bianca( de ce .....de ce!!!) si alte persoane stand in jurul lor.

Mă apropii ușor de ei ...sincer sper să mă observe David și să mă cheme .Eu nu știu cum sa încep..după un minut de gândit mă enervez și cu o privire încruntată mă duc spre David...

-David ai un foc?întreb eu de parcă mai aveam oleaca și îl bateam(bineinteles ca nu am cum să il bat și plus că în secunda aia mi se blocase creierul, imi era a fuma si plus ca eram obosit asta a rezultat la ceva prostesc din partea mea)

El își ridică capul și se uita la mine și îmi spune:

-Tu cine ești?

Imi pocnesc capul și îi raspund ,cu capul lăsat într-o parte.

-Colegul tau de banca.

Isi aminteste de mine mai mult pentru ca mi-am pocnit capul decat dupa voce sau fata:))

-Îl cunosti ? îi spune Bianca lui David.

-Da... posibil..nustiu...

-Îmi dai azi un foc? zic eu .

Îmi întinde o brichetă unul dintre băieții din jurul lui David.Dau să iau bricheta, dar unul din spatele meu mă prinde de mâini și mă ține strâns.

-Ești cam smecher.Îmi zice David cu o privire serioasă.

Încremenesc și nu mai pot să zic nimic .

David se ridica și îmi spune la ureche:

-Nu cred că știi cu cine vorbești. Dupa 5 secunde ....cade în fund și începe să râdă.

-Să fi vazut ce fața ai facut!!! spune el tavalindu-se de ras .

(Eu inca raman cu gandul .....aici imi primesc bataie gata cu smecheria)

Isi scoate o tigara din pachet si mi-o pune in gura si mi-o aprinde.

-Sper sa mai vorbim. Spune David in timp ce isi ia gasca si pleaca.

-Dar nu mai stai!!spun eu inspre el revenind, din acel soc.

-Nu, m-am plictisit! ne vedem maine la scoala.

Stau afara si imi fumez tigara incercand sa imi revin complet din acel soc.(Nustiu sincer care este socul ca David este cu Bianca sau ca fumeaza porcariile ăstea de țigari)

Dupa ce imi termin tigara ma indrept spre casa.(M-am distrat destul in afara clubului nu vreau sa vad cum e distractia in club)

Imi pun castile si o iau la pas catre casa.

Trecuse jumatate de ora de când am plecat din club sau mai bine zis din fata lui.

Ma uit mai atent injur... nu stiam unde sunt ,era o strada lunga intunecata fara nici un strop de lumina...m-am ratacit(Dar destept is stau de patru ani in acest oras si ma ratacesc )

Din intunericul strazii apare o lumina mica, am crezut ca este un felinar care e departe, dar ma uit mai bine.Se misca si usor ,usor, usor se apropie de mine .


AlbastruUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum