~2~

101 8 10
                                    

Cenk'in ağzından,

Şu Derin'in aptal arkadaşlarından birinin zırvalıklarını dinledikten sonra okuldan çıkmaya karar verdim. Bir yandan yürürken bir yandan kızın söylediklerini düşünüyordum. Aslında düşünmemi pek gerektirecek bir durum bile değil. Herkes gibi o da bana aşıktı işte. Ah bu kızların aşk diye saçmaladıkları şey ... Adı neydi bu arada? Çağlaydı sanırım. Neyse daha fazla düşünmeden şu lanet okuldan çıkıyım. Nasılsa dağıtmak için mükemmel bir gece ... Koridorlar bu kadar boş olduğuna göre okulda kimse kalmadı sanırım. Bu tarz düşüncelerle okul koridorunda yürürken birden köşede yatan bir kız gördüm. Saçlar yüzünü kapatmıştı. Hemen onun yanına gittim. Saçlarını çektiğimde bunun bizim kendini birşey sanan Derin'den başkası olmadığını gördüm. Ne işi vardı burda ? Neden yatıyordu? Baygın mıydı? Evet Cenk bunları düşünmenin zamanı değil. Derini yavaşça yerden alıp arabama doğru yürümeye başladım. Şu anki durumuma gerçekten şaşırıyordum. Ben kızları kullanıp çöp gibi atan CENK GÜRSOY !!! Şu an kucağımda bir kız taşıyordum. Tekrar Derine baktığımda masum bir güzelliği olduğunu gördüm. Gideri var bu kızın bi ara bende takılayım. Neyse Cenk kız burda ölüyor sen neyin peşindesin. Ah şu hormonlar!!! Hemen Derini arka koltuğa yatırdım. Arabayı çalıştırdım ve hastaneye doğru sürdüm. Hastaneye gittiğimizde doktor önemli birşey olmadığını söyledi. Bunu öğrenince yaşadığım saçmalıklara bak deyip kahve almaya gittim.

Derin'in ağzından

Gözlerimi açtığımda ilk başta nerede olduğumu anlayamadım. O iğrenç hastane kokusunu aldığımda nerde olduğumu anladım. Iyi de ben buraya nasıl gelmiştim? Gördüğüm kan aklıma geldi. Yüzümü buruşturarak açılan kapıya baktım. Yok artık ! Bu Cenk değil miydi ? Iyide ne işi vardı burda ? Ona şaşkın şaşkın bakarken her zaman ki pis sırıtışıyla "iyi misin bebeğim" dediğinde şaşkınlığımın yerini öfke almıştı. "Senin ne işin var burda ?"

"Seni kurtardığım için bana teşekkür etmene gerek yok Derinciğim. "

" Ne zırvalıyorsun sen ya ?" dediğim anda içeri Başak ve Çağla girdi. Ikiside çom endişeli görünüyorlardı. Ve her zaman yaptıkları gi aynı anda sorularına başladılar.

"Ne oldu neden burdasın ?"

"Biri sana bişey mi yaptı?"

Ikiside Cenk' i görmemiş gibiydiler. Yaptıkları tek şey soru sormaktı. "Kızlar sakın olun. " diyerek onları sustururken Cenk bana çapkın bir bakış attıktan sonra gitti. Bu çocuk egoistin geri zekalının tekiydi. Kızlarda bana 'neler oluyor?' der gibi bakıyorlardı. Onlara ne söyleyeceğimi düşünüyordum. Çünkü ne olduğunu ben bile bilmiyordum. Tam bu sırada doktorun gelmesiyle rahatladım. Doktor hastaneden çıkabileceğimi söylediğinde hazırlandım. Eve giderken kızlar, sürekli takıldığımız gece klübündeki partiye gitmek için plan yaptılar. Mecburen kabul ettim. Hemen üzerime birşeyler geçirip klübe gittim. Kızlar çoktan gelmişti. Onlara doğru giderken yanlarında Savaş , Cenk ve Aras olduğunu gördüm. Bunların bizimkilerin yanında ne işleri vardı ya? Başak ile Aras birlikte derin bi konuşmadaydılar. Cenk ise yanındaki sarışınla öpüşüyordu. Bu manzaradan sonra Cenk ten bir kez daha nefret ettim. Bir içki aldıktan sonra bende yanlarına gittim. Bu sırada Cenk satışını yanından gönderirken Başak ile Aras dans etmek için yanımızdan ayrıldı. Çağlada klasik klüp grubuyla takılıyordu. Cenk ile başbaşa kaldığımızı fark ettiğim anda pna baktım. O da içkisini yudumlarken bir yandan da gülümsüyordu. Yine ne haltlar peşindeydi acaba? Başımı elimdeki kadehe döndürdüğümde "Bir şansı hak ediyorum " diyen Cenk e baktım. " Anlamadım " dediğimde "Benimle sevgili ol " dedi. Birden kahkaha atmaya başladım. Gerçekten bu çocuk çok hayalperestti. Hayır nasıl bi egoistse artık. Iki dakika önce bi sarışınla öpüşüyor şimdi gelmiş sevgilim ol diyor. Ona alayla bakıp yanından uzaklaşırken Çağlaya ' ben gidiyorum' diye mesaj attım. Ve çıkışa yöneldim. Bir taksi durdurdum. Tam taksiye binerken biri bileğimden yakaladı ve beni kendine doğru çekip dudaklarımdan öpmeye başladı. ...

Yorumlarınız için hepinize teşekkür ederiz. Bizim için çok kıymetliler :) Biraz gecikti üzgünüz ( yazım hataları ve cümle bozuklukları için özür dileriz )

DerinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin