~yazar
"Jungkook?" genç kız neden peşinden geldiğini merak ediyordu. Oğlan gözlerinin dolduğunu farkettiğinde gozlerinin icine ask ile baktigi kızın fark etmemesi için arkasini dondu. Fark etmediği şey ise Jimin in dolu gözlerini farketmesi olmuştu. Yere düşen montu alıp eve doğru yürümeye başladı. Yeri ise olanları izliyordu jimin gibi...
~yeri
Noldu simdi boyle. Önce yapsın sonra peşinden gelsin. Öyle bir dünya yok canım. Mal abi bu ya.
J"yeri evine git kızım ya. Evliliğin ilk gününden olmaz ki bu boyle "
"Kaşınma chim. Kaşınma!!!"
j"bak yeri güzel arkadaşım benim. Bence bir ihtimal bu jeon seni seviyor olmasın?"
"saçmalama o benden nefret ediyor."
J"bu kanıya nasıl vardın acaba? Senden nefret etse peşinden gelmezdi. Hadi gelse bile mont ne alaka dimi? Gördüm yeri. Gözlerindeki aşkı gördüm. kapıda bizi izlerken sana bakışlarındaki ışıltıyi gördüm. Evine kocanın yanina git. Gönlünü al."
"Peki jimin dediğin gibi olsun"Jimin in evinden çıkıp kendi evimize doğru yürümeye başladım. Lanet olsun ne diye anahtarı almazsam. Zile bastım. Açan yok. Üst üste basmaya başladım. Y"Ya lanet olası aç---" bir anda içeri çekilmem ile sözüm yarıda kaldı. Dengem iyi olmasa parke ile aşk yaşayacaktık. Bir anda kolumdan çekilip sert ve bir o kadar da yumuşak (o nasıl oluyor bilmiyom smsm cjdnmxmd) bedene çarpmam bir oldu. "Ya jeon?!"
J"Lütfen! Lütfen biraz boyle kalalim."
Bir eli belimde bir eli saçlarımdaydı. kafasını da boynuma gömdü. Ne oluyor cidden.
Nerden baksanız bi on dakika öyle kaldık. En son boynumda hissettiğim ıslaklık ile konuştum. " Ya jeon ?! İyi misin? BaK öyle sert çıkmamam gerekirdi. Özür dilerim. Bi an beni öpünce sinirlendim. İzni----" dudaklarimda hissettiğim dudaklarla susmak zorunda kaldım. Bugün ikinci defa oluyor. Ya midemdeki kelebekler ya sabit durun ya da kanadinizi koparmayayim. Niye boyle oldu ki simdi.
aşktaN bebisim aşktan
Sen kimsin be
İc sesin... Ve aşıksın sen.
Kim ben mi hahaHa
Evet gülme öyle bak çocuk ağlıyor. Karşılık ver şuna iste hem evlisiniz.
Sussana be
TaMaM yeri sustum ama gene gelicem
Aishh!!!
Jeon a karşılık vermeli miyim? bazı taşların yerine oturması için şart. Narin dudaklarına karşılık verdim.~jeon
Tekrar öpmek ne kadar doğru bilmiyorum ama herşeye raziyim. Onu seviyorum. Beni kabul etmese de olur demicem çünkü buna dayanamam. Bana karşılık vermesini beklemiyordum. Dudaklarindan ayrılıp konuştum
"Jeon yeri! Benimle istemeyerek evlendin biliyorum. Özür dilerim. Benim yüzümden oldu. Anneme anlatmaSaYdim, senden hoşlandığımı bilmeseydi eğer evlilik için tutturmazdi. Benden hoşlanmadığını bil----"
Y"kim demiş hoşlanmadığımı? "
"Nasıl yani?! Yoksa platonik degil miyim?"
Y"hicbir zaman öyle olmadin. Sadece ben emin değildim "
"Öyleyse bayan jeon... Benimle bu evliliği gerçeğe dönüştürmek, benim karım olmak , ömrünün sonuna kadar benimle uyuyup benimle uyanmak ister misin?"
Y"bilmem ister miyim?
" teşekkür ederim beni geri cevirmedigin için " belinden tutup döndürmeye başladım. Aniden aklıma gelen şeyle durdum
Y"noldu jeon? "
"Özür dilerim bugün seni aniden optugum----"
Y"tamam önemli değil sevgilim. Ben çoktan unuttum. Artık önümüze bakalım. "
"TaMam da sen az önce ne dedin?"
Y" artik önümüze bakalım dedim"
"Hayir ilk ne dedin"
Y"önemli değil dedim"
"Hmm ben yanlış duydum o zaman. Sevgilim dedin sandım da"
Y" Aaa ben hic öyle der miyim?"
"Demezsin"
Tam onu öpmek için eğildim ki kapı zili ile durmak zorunda kaldım.
Y"ben bakarım "arkasından gittim.
Kapıyı açtığında gördüğüm manzara hic hoş değildi.....AcaBa ne gördüler....
Uzun zaman oldu bir hafta dedim nerdeyse iki ay oldu k.b teog sebebiyeti ile bir ay gecikti. OndaN sonra da kendime gelmem yazılılar derken baya oldu. Neyse güzel olmuş mu? Ben pek begenmesemde sizin begenmenizi umuyorum 😍😍😍😍😍
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CAN YOU TEACH ME LOVE JEON? -yerikook
Fanfiction18 yasında iki genc... Çocuk kıza aşık. Ama kız ondan nefret ediyor. Aileleri yüzünden evlenen bu gençlerin hayati nasıl değişecek... ----++++++++++ ~evet *evet #bende sizi kari koca ilan ediyorum. Gelini opebilirsin Genç çocuk kızin yüzünü avucunun...