Horoskop (05.04 - 04.05)

91 2 44
                                    

Baran: To idealny czas dla ciebie na rozwiązanie wszystkich problemów i zaniepokojeń, ponieważ wygląda na to że wszystko ci sprzyja. Nie przejmuj się problemami dalekich znajomych, nie przemeczaj się kimś z kim nie żyjesz na codzień.

Byk: Powinieneś być ostrożny i unikać jakichkolwiek plotek, istnieje szansa na to że ktoś cię bardzo rozzłości. Planuj wszystko samodzielnie, rady znajomych mogą doprowadzić do tarapatów.

Bliźnięta: To czas byś odpoczął i zadbał o siebie. Rozwijaj swoje pasje. Jeśli chciałbyś nauczyć się grać na gitarze to przestań oszczędzać i zakup takowy instrument. Ten czas przyniesie ci wiele wspaniałych pomysłów i dobry nastrój.

Rak: Niedługo spotkasz się z trudnym wyzwaniem. Poprzechadzaj się trochę, odwiedź miejsca w których dawno nie byłeś i zastanów się nad przeszłością oraz dokonanymi wyborami. Będziesz musiał się przełamać i pomóc osobie na której ci zależy.

Lew: Staraj się spędzać więcej czasu z bliskimi, nawet jeśli za bardzo za nimi nie przepadasz. W końcu przyjdzie trudny dla ciebie czas, a oni okażą się wielkim wsparciem. Unikaj sprzeczek i kłótni, gdyż najmniejsza drobnostka może doprowadzić do prawdziwej burzy.

Panna: Zaufaj swojemu instyktowi, gdyż w tym czasie twoje przeczucia okażą się trafne. Spotkasz ciekawych ludzi i dowiesz się czegoś nowego. Jednak uważaj na swoje zdrowie, jedz dużo owoców i innych zdrowych produktów.

Waga: Wystaw swoich przyjaciół na probę. Mogą okazać się fałszywi. Definitywnie wszystko zwraca się przeciwko tobie. Staraj się unikać pewnej osoby, przez którą możesz wpaść w poważne problemy.

Skorpion: Twoi przyjaciele okażą się bardziej pomocni niż kiedykolwiek. Ale ty także staraj się ich wspierać. Mogą się odwrócić od ciebie jeśli zobaczą, że nie zależy tobie na nich.

Strzelec: Osoby oraz wydarzenia z otoczenia mogą okazać się stresujące, postaraj się jednak nie złościć. Stawiaj na swoim, często może się okazać, że masz rację. Jeśli nie odpoczniesz staniesz się nerwowy i agresywny. Walcz z dolegliwościami.

Koziorożec: Zaczniesz słuchać swoich przyjaciół i bliskich, co doprowadzi do tego, że bardziej się otworzą i wyjawią ci sekrety. Jednak jeśli ich nie zachowasz dla siebie, stracisz ich zaufanie i oddalisz się od nich.

Wodnik: To czas byś postawił siebie na pierwszym miejscu. Uporaj się z prywatnymi sprawami. Potrzebujesz trochę samotności. Twoi przyjaciele zrozumieją. W wolnym czasie staraj się przebywać na zewnątrz.

Ryby: Weź sprawy w swoje ręce. Jeśli widzisz, że coś się święci, nie bój się wyrazić swojej opinii. Czekają cię wielkie osiągnięcia, ale nie udzielaj się zbytnio aktywnie gdyż może to doprowadzić do poważnej kontuzji.

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Apr 05, 2017 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

HoroskopOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz