Oli Joulukuu, uusivuosi ja odotan kaupungin järjestämiä tanssiaisia. Satoi paljon lunta. Odottelin että kello olisi kuusi.
Sillä silloin ne alkaisi.Nojailemaan ikkunalautaansa ja katselen ulos lumisia maisemia.
Olen pukenut mustan puvun ja Valkoisen paidan. Minulla ei ole ketään kenen kanssa mennä mutta.. Kyllä sieltä joku saattaisi löytyä.
Kipittelen huoneeseeni ja peilaan itseäni peilistä.
Tummanruskeat hiukset siististi kammattuna. Minulla on vain yksi korvanreikä vasemmassa korvassa jossa on rengas korvis. Vähän meikkiä..
Näytän itseasiassa aika hyvältä vaikka itse sanonkin.Kävelen Ulos huoneesta. Kipittelen nopeasti keittiöön juomaan lasin vettä.
Kello on 15minuuttia vaille kuusi joten olisi hyvä lähteä jo.
Kävelen kenkieni luokse ja vedän ne jalkaani. Laitan mustan takin ja astun viileään ulkoilmaan.Katselen samalla kun kävelen Tummaa iltataivasta jolla kiiluu useita kauniita tähtiä. Nään myös Täyskuun isona taivaalla.
Olen kävellyt jo jonkin aikaa kunnes saavun isolle talolle jonka katoksessa onkin jo paljon pareja hienoissa puvuissaan.
Juoksen aika pitkät portaat ylös ja avaan takkiani. Kävelen sisälle ja tervehdin vartioita oven ympärillä. Vien takkini ovien edessä olevaan naulakkoon jossa onkin jo aika paljon takkeja ripustettuna.
Kävelen suureen tanssisaliin ja katson Ympärilleni. Menen istumaan johonkin salin kulmassa olevalle penkille ja katselen ihmisiä. Silmiini osuu aika kaunis poika näin kaukaa katsottuna. Hänellä on oranssit kauniit ja söpöt hiukset jotka on söpössä asennossa.
Yah!! Jeon Jung kook mitä ajattelet?! Et ole homo.
Huomaan yht'äkkiä pojjan katsovan minua. Käännän katseeni nopeasti muualleTilaisuus on vielä alkamassa joten minulla ei ole mitään kiirettä. Mietin sitä oranssihiuksista poikaa.
Koitan etsiä häntä katseellani mutta hän onkin jo lähtenyt. Katseeni osuu kylttiin jossa lukee kahvila. Mietin hetken ja nousen. Menen katsomaan minne kyltti näyttää ja kipittelen kahvilalle.
Katselen hetken kahvilaa. Täälä ei onneksi ole paljoa ihmisiä.. Ja vapaita pöytiä.
Katson hetken tarjoilua ja päädyn sitten ostamaan kahvin. Tilattuani kahvin menen istumaan ikkunapaikalla ja katselen ulos. Nojaan käsiini ja hämmentelen kahvia lusikalla. Mietin sitä kaunista poikaa silloin salissa mutta kadotin hänet.Tunnen Jonkun käden onkapäälläni ja käännyn nopeasti. Ja katseeni kohtasi heti oranssihiuksisen pojan kanssa.
Hän katsoi minua hetken ja avasi sitten suunsa. "mm.. Moi, saisinko mä istua samaan pöytään?" Poika kysyy ja katsoo minua.
Katseeni oli kiinnittynyt pojan silmiin enkä saanut sanaa suustani.
Niin kaunis.. Ei ei Jungkook lopeta.
"S-saat, j-jos sä ha-haluut" sanon nopeasti ja käännän katseeni nopeasti pois kauniista pojasta.
"Kiitos" poika hymyili hammas hymyään. Hän veti viereisensä penkin itseensä päin ja istui sille. Poika laski teensä ja pullansa pöydälle itsensä eteen.
Poika nojasi käsiinsä ja katseli hetken ikkunasta ulos kunnes käänsi sitten katseensa minuun.
"joo ei se mitään haittaa. Seura on mukavaa" sanon ja hymyilen pojalle. Otan pienen hörpyn kahvistani ja katselen poikaa.
YOU ARE READING
Kpop Oneshot
Short StoryAlotan kirjottamaan Oneshotteja tänne aina sillon ku tulee jotain inspii :3 Ja no kirjotan teiän pyytämistä Shipeistä💕💕