Partea a patra

66 8 0
                                    

Si tot asa trecand timpul, Jacke se simtea tot mai rau. Max il ajuta cum putea...el find doar un catel care era destul de micut.......in mod normal rasa cainilor care nu cresc foarte mult nu sunt foarte loiali ci mai mult jucausi, ei bine Max nu era de loc asa, el era un caine iubitor care era total pierdut fara Jacke chear daca i sar fi putut gasi un alt stapan.

Familia lui Jacke era tot mai ingrijorata astfel toti au uitat de micul Max inafara de Jacke....Max esise din apartament la o plimbare singur. Nu se gandea decat la Jacke, nu ii pasa de nimic altceva.

Dupa inca cateva zile Max si Jacke au ramas singuri in apartament, Jacke statea in pat, iar Max veni langa el, la un moment dat Jacke s-a intors catre Max spunandui:

-Max ori ce ai face trebuie sa ai incredere in tine si in mine.....sa nu ma uiti baiete.....vreau ca amintirea mea sa ramana doar la tine....sa nu ma uiti ia spus Jacke cu o lacrima pe fata, iar apoi si-a intors capul si......sa terminat.

Max statea langa el si plangea, constient ca odata ce va spune cuiva il va pierde pe Jacke pentru totdeauna, dupa cateva clipe Max isi aminti vorbele lui Jacke, s-a mai uitat odata la el a pus capul pe capul lui ca semn de la revedere si a fugit la usa unui vecin si a inceput sa latre.

Acesta speriinduse a chemat salvare uitand complet de Max. Max a urmarit salvarea pana la spital, acolo a stat o noapte dupa care a urmarit o masina pana la morga. Max vazu ca intr-un cosciug statea Jacke. Catelul era foarte abatut si-a dat seama ca a ramas doar cu amintirea lui Jacke precum i-a spus si el. Catelul gandea " Jacke va trai mai bine acolo sus, dar ce voi face eu aici jos fara el" se gandea Max cu parere de rau.

El stia ca familia lui Jacke a uitat de el dar nu asta era problema lui stia ca dorul il va coplesi in curand mai tare si nu avea cine sa il consoleze, toti se purtau oribil cu micul catel ajuns din nou pe strazi....

Cum am mai spus viata nu e todeauna atat de generoasa cu noi incat sa ne lase impreuna cu o persoana draga pentru vesnicie, desi ori cat de realist esti la un moment dat tot realismul dispare cand vine vorba de iubire.

Ce a facut Max in continoare ve-ti afla maine:)))

Oamenii se duc, dar amintirea lor ramane.Catelul MaxUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum