Merhaba ! Ben William Salt. Bu da benim hayatımı paylaştığım ve tüm gücümle koruduğum günlüğüm. Sizlere bir kaç küçük detay anlatmak istiyorum. Kız arkadaşımın adı Daphne. Güzeller güzeli bir kız. Ona her baktığım da kalbim yerinden çıkacak gibi hissediyorum. Sanırım buna aşk diyorlar. Daphne'nin en yakın arkadaşı ( benim de çok yakın olduğum birisi ) Sally. Sally de güzeller güzeli bir kızdı ama ona asla arkadaşlığımız dışında bir şey ima edecek bir gözle bakmadım. Ve emin olun bakmayı da düşünmüyorum. Tabi ki onun da hoşlandığı biri var daha doğrusu vardı. Artık çıkıyorlar. Ve tahmin edin o kim ? Benim en yakın arkadaşım Fred. Fred ile yaklaşık 8 yıldır süren bir arkadaşlığımız var hatta bana göre biz arkadaştan da öteyiz biz birer kardeşiz. Sally ile yaklaşık 2 haftadır çıkıyorlar. Biz nereye gitsek ya da ne yapsak hep beraber yaparız. Sanki kaderlerimiz yazılırken biz bağlanmışız gibi. Hepimiz çok ama çok yakınız. Ama bana göre en iyi özelliğimiz bu değil. Bence en iyi özelliğimiz hiç bir şekilde sır saklamamamız ve birbirimize ne olursa olsun yalan söylemememiz. Gelelim aileme ben annemi ve babamı 2 yıl önce trafik kazasında kaybettim. Onlar benim her şeyimdi. Şu an kardeşim ile bunun acısını gerçekten çekiyoruz. Bu arada kardeşimin adı Jenna. Ama onları kaybedince teyzem bize bakıyordu. Teyzem çağırıyor gitmem lazım...
Teyzem : Günaydın Will ( bana kısaca böyle der ).
Ben : Günaydın teyze. Naber ?
Teyzem : Oh sorduğun için teşekkürler. Jenna'nın aksine beni düşünen biri var diyerek Jenna ya gerçekten sitem dolu sayılabilecek bir bakış attı.
Tabi bunun üstüne Jenna hemen merdivenerden yukarı çıktı.
Övünmek gibi olmasın ama benim aksime Jenna bu olayı biraz daha kötü karşıladı. Ben şu an olayın şokunu atlattım onları özlemeye başladım. Ama Jenna için aynı şeyleri diyemem.
Teyzem 'iş görüşmesine geç kaldım diye bağırıp ilgileri kendi üzerine çekti ( ve emin olun kahve yapmak dışında iyi olduğu tek konu bu ). Hemen ayakkabılarını ayağına geçirdi ve kapıdan çıktı. Pencereden dışarı bakıyordum teyzem son model Bentley sine binip burdan uzaklaştı. Tam Jenna'ya seslenecekken o büyük bir sevinçle aşağıya indi. Bana 'günaydın abicim bugün hava kaç derece olacak baktın mı ?' diye basit bir soru yönelttikten sonra hemen kahvatlı masasına oturdu. Onunla biraz konuşmak istedim ama saate baktığımda saatim buna müsade etmeyecek kadar gürültülü bir şekilde ötüyordu. Okul zamanı ! Diye içimden geçirdikten sonra hemen evden çıktım. Yolda yürürken başıma garip sayılabilecek bir olay geldi. En başından beri düşmanımız olan vampirlerden biri beni takip ediyordu. Bilmezden gelerek köşeden döndüm. Ama başka bir vampir karnıma GÜMÜŞ bir bıçak sapladı ve iki vampirde hemen ortadan kayboldu...
Size söylemiştim. Ben William Salt. Derslerinde başarılı ve liseyi 10.kez okuyan çaresiz bir kurtadam...