Pacient

6 3 0
                                    

Výťah sa otvoril a Nicholas mi ukázal aby som vystúpila ako prvá. Bolo tu počuť samí krik a búchanie na dvere.

,,Bojíte sa?,, Spýtal sa ma Nicholas.

,,Nie.,, Povedala som potichu . Na tento krik nie som zvyknutá. Moji pacienti boli vždy potichu a báli sa rozprávať.

,,Nebojte sa,, chytil ma za rameno ,,Zvyknete si.'' Len som sa na neho usmiala a pokračovali sme ďalej až k dverám číslo 15. Prekvapivo tu bolo ticho. Dotyčný nekričal ani nebúchal na dvere.  Nicholas zaklopal na dvere.

,, Môžeme vojsť?..,,

,,.. Kľudne..,, z izby sa ozval hrubší hlas. Nicholas otvoril dvere a išli sme dnu. Bolo to tu svetlejšie, než som si myslela. Na oknách boli mreže a prekvapivo tu bol poriadok. A pacient.. Mal tmavé hnedé oči a hnedé oči.

Nick mi podal papiere o ňom.. Volá sa Šimon Zajcu. Má 24 rokov a ževraj tu je preto,lebo mu zomrel brat a nedokázal sa cez to preniesť. Ďalej už nič nepotrebujem. Zobrala som si stoličku a sadla som si pred neho. Pozrela som sa na neho a on sa na mňa pozeral s veľkými očami.. Prišlo mi to trochu divné, tak som sa radšej pozerala späť na papiere.

,,.. Takže.. Prečo si tu?,, milo som sa ho spýtala
Mlčal

,,Brat,,

,,Brat. Mal si staršieho brata,že?.,,
Prikývol
,, Prišli ste sa rozprávať o ňom? Lebo keď hej, rovno môžete odísť.,,

,,Dobre. Tak o čom sa budeme rozprávať?,, Pozrel sa na zem.

,, Čo tak o jedle? ,, Mlčal ,,Čo je tvoje obľúbené?,, Stále pozeral na zem. Ale je to normálne. Vidím to každý deň. ,,Moje obľúbené jedlo je Kung Pao. Poznáš to? Je to veľmi dobré. Je to čínske jedlo. Alebo raz som mala aj Kimchi aj to bolo veľmi dobré.,,

"Kung Pao?" Zdvihol hlavu ,, To som nejedol,,

,,Tak, keď budeš chcieť, kľudne si môžeme dať. Mám kamaráta, ktorý varí úžasné jedlá.,,

,,Ale...,,pozrel sa späť na zem. Čo na ten hlúpej špinavej zemi vidí? ,, Prečo ste tu? Naozaj .,,
Zmätene som sa pozrela na Nicka. Nick sa na mňa pozrel nervózne. Otočila som sa späť na pacienta.

,,Nenudíš sa, keď si tu tak sám?,, Pozrel sa na mňa. ,,Máš rád človeče? Nabudúce ho môžem doniesť.,, Vyzeral prekvapene.

,, Môžete,, prikyvoval hlavou .

,,Výborne. Teraz ťa nechám . Donesiem to Kung Pao a človeče.,,
Usmial sa. Výborne. To je dobré. Len na tom úsmeve bolo niečo divné.

,,Myslím, že už je čas na odchod , slečna.,, Povedal Nick

,,.. Takže odchádzate?,, prestal sa usmievať

,,No.. Áno..,, skočil z postele A Formejov ma chytil za rameno.

,, Je čas ísť,, pacient ma potiahol za ruku a v tom momente dnu vošli nejaký muži a Šimona odo mňa odtiahli. Začal  vrieskať na plné hrdlo.  Mňa muži vyniesli von . Bolo mi ho aj trochu ľúto.

,,Ste v poriadku?,, Spýtal sa ma Nicholas.

,,Áno.. Som...,,

,, Prepáčte. Zabudol som vám povedať, že prečo ho tu držíme. Jeho rodina si myslí, že je iba smutný z toho ako mu zomrel brat. Alr Policajti to vidia inak. Policajti ho totiž podozrievajú z vraždy. Vraždy jeho brata.,, Nervózne sa na mňa pozrel. Ja som ešte musela prijať všetky tieto nové informácie.
,, Mám otázku. Chcete nastúpiť aj zajtra?,,

**********

This is for TIATimi

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Feb 27, 2020 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Láska Na Hlavu Where stories live. Discover now