νεγερ

15 4 0
                                    

Piet-Heijn werd wakker uit een droom. 'Shit! Ik ben niet door met Idols! Het was een droom!' Piet-Heijn begon te huilen. Jans en Henk kwamen zijn kamer binnen. 'Wil je broccolisoep?' Vroeg Henk. 'Ja,' zei Piet-Heijn. 'Ga maar kopen dan,' zei Jans. Henk zei: 'Jongens, ff serieus, we worden nog steeds achterna gezeten door de bosheks!' 'Shittepetit,' zei Jans, 'Dat was ik vergeten.' 'Ja, ik dus niet.' Zei Piet-Heijn. 'Ik heb een hekje gebouwd en nu kan ze niet meer bij ons komen.' 'En hoe hoog is dat hekjen dan wel niet?' Vroeg Jans. '2 cm,' zei Piet-Heijn. 'Ik denk dat het wel ietsie te hoog is voor mij.' Plotseling hoorden ze een geluid van buiten. Henk, Jans en-Heijn keken naar buiten. Ze zagen hoe Floor de bosheks over het hekje probeerde te klimmen. Het lukte niet, want het hekje was te laag. 'Shitje!'Riep Floor, 'Het lukt niet.' Henk, Jans en Piet-Heijn begonnen vrolijk te zingen: 'Leef! Alsof het je laatste dag is! Leef! Alsof de morgen niet bestahahahaat!' Floor vond het zo mooi dat ze moest huilen. Ze zei: 'Ik wil dat liedje helemaal niet met muziek doen, godverdekring.' 'Sorry hoor,' zei Jans. 'Hemel, onze vader, Maria, heilige geest...' Zei Henk. 'Wat doe jij nou weer poeperd?' Zei Jans. 'Ik bid.' Zei Henk.

'βλεηεβλεβλεσηεληεβελε,' zei Henk. Jans zei: 'ηασδφηασηδσηδηα.' Floor de bosheks probeerde mee te doen: 'はおべんえん られ.'                                                                                                 Jans zei boos: 'Dat is een andere taal, kut.' 'sorry, ik ben gewoon niet zo goed,' zei Floor. 'Klopt,' zei Piet-Heijn. 'Oke, doei,' zei Floor en ze vertrok, maar viel met haar gezicht in een kakkie. Toen ze opstond was ze een neger geworden. 'Huh?' Zei Henk. 'Wie ben jij?' 'Ik ben iemand anders,' zei Floor met een mysterieus gezicht......

(We hebben niks tegen negers, de undercover schildpad is ook een neger. )

De avonturen van de rennende mannetjesWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu