Farklı bir ülkede doğdum, kücük bir Kasaba'da. Senelerdir ülkeden ülkeye geçiş yapıyorum, kasabadan kasabaya.
Yeni bir kasabaya geçtik ben ve Ablam. Kasaba'nin ismi "birlik Kasaba"-di hiç kimse birbirini birbirinden ayrı tutmaz, herkes herkese eşit olarak davranır sanki beraber doğup beraber büyüdüler.
Bu Kasaba'yi çok sevmiştim, arabada yeni evimize giderken insanların ne kadar da samimi olduklarını fark etmiştim.
Yeni evimize gittikçe yaklaşıyorduk, bir yandan seviniyordum bir yandan ise çok üzülüyorudum. Ne zaman arkadaş edinsem, "her şey yolunda" desem gitmemiz gerekiyordu...
Yolda gelirken 6 saat düşünmeye zamanım olmuştu, her şeyin farklı olacağını biliyordum.
Fakat kabullenmek için zamana ihtiyacım vardı, arkadaşlarımı özliceğimi biliyordum, ama artık alismistim 7 ülke değiştirdik.
Evimize vardık nihayet, Ablama birlikte içeri girip evi gözden geçirdik, cok güzel bir ev'di. Beyaz, gri ve siyah di her yer, o kadar güzel di ki hemen odama girmek istedim, Odam bugüne kadar en güzel odam'dı. Bembeyaz bir yatak tam karşısında aynı renkte bir açık dolap öbür tarafta ise ayakları siyah olan büyük bir çalışma masası. Halim ve duvarlarım gri'di.
Hemen kıyafetlerimi yerleştirip Ablam'in yanına indim.
Ablam
-Odanı beğendin mi?-Evet, cok güzel oldu.
Mutfağa geçip kaseden bir çilek alıp ağzıma attım ve söyle dedim.
-Burda ne kadar kalicağız?
Ablam
-Muggeller bizi bulana kadar..
-Peki bu ne kadar sürer? 1 hafta mi 3 hafta mi ! Bu oyun ne zaman bitecek ? Artık yoruldum !
Ablam
-Bende yoruldum , fakat asla unutma ! Anne ve Baba bizim icin canını feda ettiler biz yasiyalim diye biz buna mecburuz! Anladın mi ?
Şimdi odana git ve bir süre yukarda kal!Yukarı çıkıp biraz düşündüm, Annem ve Babam bana bir mektup bırakmişlardı içinde benim bizim icin canlarını feda edeceklerini söylediler. Beni ve Ablami da dünya'ya gönderdiklerini söylediler, bizim farklı bir gecegenimiz vardı ismi "Blurmar" dı. Biz insanlar gibiyiz fakat güçlerimiz vardır. Herkesin özel bir gücü var, bizi dünyaya gönderme sebepleri Muggeller yüzünden oldu. Bizim gezegnimize saldırdılar ve herkesi öldürdüler, Annem'in ve Babam'in bu savaşta öldüğünü düşünüyoruz. Bizim bir özelliğimiz daha var, ailemizden biri öldüğünde ya bana yada ablama geçer onların güçleri.
Benim güçlerimi ise daha tam tespit edemedim henüz 17 yaşındaydım ve güçlerimiz 18 yaşında tam tespit edilir. Şu anda güçlerimi kontrol edemiyorum, sinirlendiğimde ellerimden mavi bir ışık yansıyor ve inanılmaz derecede yanıyor bunu kontrol etmeye öğrendim. Fakat öbür özelliklerimin ney olduğunu hayla çözemedim.
Ablam'in gücü ise iluziyon yaratabilir insanları güzel bir ortama götürüp etrafını görmemesini sağlar , ve diğer gücü ise yaraları iyileştirebilir.
Bizim bu dünyaya geliş sebepimiz bizim türden başka olup olmadıklarını araştırmaya geldik. Henüz bir belirti yok ama yakinda birseyler rastlicagimizi biliyorum ve hiss ediyorum. Muggeller bizim gezegnimizi yok eden varlıklar, insanların acı çekmesi onların hoşuna gider. Onlar şu anda bizim Peşimizde ve Ablam beni o yaratiklardan koruyor Ablam 26 yaşında ve beni korumak için eğitilmiş.
Ablama çok benzediğimi söylerler, aynı boydayiz (1,72) ikimizin de saçı simsiyah onun saçı Kıvırcık benimki ise düz. Gözlerimiz masmavi ve tenimiz çok açık renkli. Burmumuzda ve yanaklarımızda küçük ve fazla belli olmayan Çillerimiz var. Sağ omzumuzda "üçgen'e" benzeyen bir "iz" var biri sorduğunda iz deriz fakat bu bizim gezegenimizin işareti dir. Muggeller bizim kokumuzu alarak bizi arıyor onun için her küçük ayrıntısına kadar herseyimizi gizli tutuyoruz ve bir yerden ayrildigmizda herseyi yok ederiz böylece gideceğimiz yerde 2 haftaya yakın daha çok zaman kazanabiliyoruz.