Anna pov
În sfârșit era vacanta de vara si ziua mea bine inteles💪 chiar în prima zi din vacanta este ziua mea așa că am timp să petrec cu Lala ...... O am uitat sa va anunț Lala si Gabi sau despărțit din cauza părinților ei ......
Eu si Lala am avut planificată o zi în oraș cu ocazia zilei mele de naștere dar....nu a fost tot așa cum am sperat ............
Lala își făcuse un nou iubit în perioada aia iar înainte să mergem în oraș mi la prezentat și mie....la prima vedere era de treaba dar știți cum se zice "nu judeca o carte după copertă"
Numele lui era Răzvan si avea 18 ani. Am făcut cunoștință și din cauza căldurii de afară ne-am dus toți 3 în spatele unui bloc din apropiere unde era umba de atunci acel loc a devenit locul Lalei si al meu după ce am stat acolo cam 1 ora jumate am intrat într-un boc unde era si mai răcoare acolo Răzvan si Lala stăteau pe scări,iar eu în picioare și ascultam muzica.Lala pov
Îmi place de răzvan dar are un comportament foarte pervers si se gândește de multe ori doar la sex si nimic alt ceva în rest este ok....
Mai stau puțin și mă duc după cadoul Annei si sa ma schimb să plecăm în oras!Anna pov
Lala a plecat după cadou si sa se schimbe eu am rămas cu Răzvan în bloc Răzvan a început să se dea la mine si ma pus într-un colt de perete si ma sărutat si nu ma lăsat sa plec de langa el la un moment dat intra Lala pe ușa blocului si la văzut când mă saruta,dupa asta a ieșit nervoasă pe ușa și am fugit după ea nu puteam să îmi pierd cea mai buna prietena din lume chiar de ziua mea si mai ales din cauza unui băiat!!!
CITEȘTI
Un triunghi amoros😏
RomanceEste vorba despre 2 prietene foarte bune care cunosc 2 băieți cu 2 caractere complet diferite