BÖLÜM 2

3 0 0
                                    

Meri o sabah erkenden uyandı.İlk işi yine etrafa bakmak oldu.
Bu artık alışkanlık haline gelmişti..
Penyez canavarı onu yine izliyordu gizlice!!!
Meri kahvaltısını hazırlamak için
mutfağa gitti. Meri'nin buz dolabı aynalı bir dolaptı...
Meri dolaptan peynir, zeytin, sosis vb. kahvaltılık şeyler almak için tam dolabı açıyordu ki onun gölgesini gördü!!!
Gölge Meri'nin odasına doğru gitti...
Meri'nin yüzünün birden beti benzi attı...
Çok korktu!!!
Meri yavaş yavaş odasına doğru gitti.Veeee.... birden Penyez canavarı ile yüz yüze geldi!!!
Meri aniden çığlık attı ve bir baktı Penyez canavarı orta da yoktu!?!
Meri yine aynı şekilde şaşırdı...
Hemen arkadaşı maria'yı aradı...
Onu hemen çağırdı...Maria zaten ona geliyordu hatta kapının önündeydi.Meri onu hemen eve aldı ve olanları anlattı. Maria:
-Bak bir fikrim var. Biz seninle tatile gidelim. Tatile derken yani bizim ormanda bir evimiz var orada kalalım2-3 gün.  Ne dersin? Hem bir rahatlarsın.
Meri:
-Bence de olur. Haklısın galiba biraz rahatlarım. Ee ne zaman gidiyoruz peki?
Maria:
-Şimdi gidiyoruz.
Meri:
-Nasıl yani senin kıyafetlerin?
Maria:
-Yanımda merak etme. Hadi sen şimdi odana git ve eşyalarını hazırla sonra hemen gidelim. Nasıl olsa okullar 3 gün tatil. Bizde 2 gün kalır geliriz...
Meri odasına gider ve 15 dk'da eşyalarını hazırlar.  Hemen yola çıkarlar. Tabi ki bu konuşmaların hepsini duyan Penyez canavarı hemen onlardan önce o ormandaki eve gidip saklanır...
♡♥♡♡♡♥♡♡♡♥♡♡♡♥♡♡
Penyez canavarı: Meri'ye lanet olan bir canavar. Tek amacı Meri'yi öldürmek. Çünkü Meri çok iyi kalpli bir kız.
♡♥♡♡♡♥♡♡♡♥♡♡♡♥♡♡
Meri'nin aklı yol boyunca hâlâ karışıktı. Bu olanların hepsi nasıl oluyordu? Peki ya neden Meri bir başkası değil? Meri'nin aklı bu tür bir sürü soru ile karşı karşıkarşıdı....

MERİ'NİN HAYATIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin