Zmorene som prechádzal myškou z jednej strany obrazovky na druhú, sledujúc fotky šťastných párov na Facebooku. Pri niektorých som sa usmial a rovno im aj venoval svoj like, avšak pri iných som len pokrútil hlavou. Však tá posledná, ktorá ma úplne dorazila obsahovala fotku mojej o dva roky mladšej sestry, ako sa bozkáva s akýmsi chlapcom z našej školy.
Vtedy som myškou radšej nabehol na červené rámček s krížikom, zatvárajúc tak celú sociálnu sieť. Na ploche mi zostala prázdna stránka s nápisom Google, ktorú som ako oko v hlave pozoroval, rozmýšľajúc, čo spravím so svojim životom.
Rozmýšľal som totižto nad tým, ako si nájdem partnera, ktorého požiadavky by neboli tak vysoké, ako pri zbytku našej homosexuálnej populácii. Väčšina z mojich potencionálnych budúcich partnerov, chcela dominanta, ktorý by ich rozmaznával a po prípade sa aj bil za ich osobnosť. A čo som bol ja? Chlapec o výške terajšieho dievčaťa ôsmej triedy základnej školy, ktorý hoci chcel topovať, jeho vzhľad i povaha mu to nedovoľovali.
Vždy som sa snažil byť milý a ľuďom pomáhať, však to dnešným chlapcom nestačilo.
Pokrútil som sám nad sebou hlavou. Neviem čo ma k nasledovnému vyhľadaniu si jednej z mne známych zoznamiek viedlo. Možno to bolo zúfalstvo, alebo potreba mať niekoho, keď už aj moja pätnásť ročná sestra má svoju druhú polovičku.
Avšak presne toto som prestal riešiť v okamih, ako sa mi na obrazovke otvorila stránka s fotkami niekoľkých mužov a veľkým šedým okienkom uprostred. Chvíľu som si prezeral fotky naokolo, v snahe rozmyslieť si ešte svoje rozhodnutie, no napokon som len pokrútil hlavou a myškou zašiel k prvej kolónke, nad ktorou sa vynímal nápis 'SOM'. Pod ňou sa nachádzali dva obrázky, z čoho jeden predstavoval siluetu muža a druhý ženy.
Bez rozmýšľania som zaklikol mužskú siluetu a pokračoval ďalej. V druhej kolónke bolo presne to isté, až na ten rozdiel, že nadpis obsahoval čosi iné a to konkrétne slovo 'HĽADÁM'. V tejto kolónke som opätovne klikol na postavu muža, sledujúc ako sa celé políčko ohraničilo zelenou farbou.
Nasledovne som do tohto formuláru vpísal už len svoj e-mail a heslo, ktoré pozostávalo z mena mojej mačky a posledných dvoch číslic roku môjho narodenia. Nervózne som sa na obrazovku usmial a neisto klikol na zelené políčko na spodku sivého okienka s nápisom 'REGISTRÁCIA ZDARMA'.
Ani sám neviem ako a v rýchlosti som naklikal všetky správne odpovede v dotazníku, pred tým ako som si vydýchol a pozrel sa na svoj profil. Môj profil obsahoval niekoľko základných informácii, ako napríklad, že vo vzťahu chcem byť dominantnejší, alebo že mám sedemnásť rokov.
S menším úsmevom na perách som klikol na miesto, kde by mal byť môj profilový obrázok. Počítač mi automaticky vyhodil galériu, v ktorej som nemusel dlho hľadať, keďže na väčšine fotiek som vyzeral naozaj zle a tak som prosto použil jednu z fotenia do ročenky.
Profilový obrázok:
YOU ARE READING
15 advices how to be a dominant [Larry Stylinson] || Texting ✓
FanfictionNa to aby zlepšil svoj duševný i fyzický stav a myšlienky, musí najprv veriť, že to dokáže. A v to začne veriť v okamihu, ako si začne písať s jedným kučeravým chlapcom zo zoznamky, ktorý mu poradí niekoľko rád, ako byť tým, kým byť chce. Presne pät...