Atunci hai sa vedem

33 6 3
                                    


Perspectiva ei
Ma legan incet intr-un colt al camerei.
''-'Nu mint!'tip cat de tare pot'Chiar e logodnicul meu' "
Izbunesc in plans,cu mainile in par tragand incet din el.Nu mai suport.Nu mai suport sa fiu considerata nebuna.Nu mai pot suporta toata presiunea.Nu mai pot auzi nici un tipat.Nu mai suport.Pur si simplu vreau sa scap din acest corp.De ce sunt nebuna?
-'De ce sunt nebuna?'tip intizandu-ma pe spate'De ce?'spotesc de data asta.
Ma simt intr-un film de prost gust in care protagonista sunt eu si colega mea de camera, Anne,prinse pe nedrept in niste corpuri de nebune.
Am ramas un suflet singuratic care traieste intr-un pod prafuit si chinuit de timp.In urma mea am lasat niste vise care nu au apucat sa simta gustul implinirii,cum nici eu nu am putut sa fiu vreodata implinita.In comparatie cu multi alti nu am lasat pe nimeni plangand in urma mea,deoarece nu avem, nu am si nu o sa am niciodata o familie,familia mea era el.Acel el care ma face sa imi repet greseala iar si iar pana ce propia mea imaginatie ma va trada si ma va conduce incet,incet spre sinucidere.'Sinucidere',acum suna ca cea mai frumoasa''continuare'' a vietii mele.
*
Perspectiva lui
Duc paharul de vin inspre buze lasand lichidul sa-mi alunece incet in gura lasand un gust amarui,dar totusi atat de dulce.Las paharul incet pe masa si o privesc pe domnisoara din fata mea,atat de frumoasa.Xonia,un nume perfect pentru o fata considerata perfecta.
Totusi, gandul imi este la ea,la Adelaide,chiar daca nu avea tocmai un nume de zeita era una.Era perfecta din toate punctele de vedere.Abia acum imi dau seama ce greseala am facut cand am lasat-o de izbeliste.Numai cand ma gandesc in ce conditii se afla acum.In acest moment mi-as da toata averea pentru o imbratisare de-a ei.As da tot ce am mai scump pe acest pamant ca sa o mai vad odata cand vin de la servici pe canapea zambindu-mi si facundu-mi cu mana,dar mi-am facut-o cu mana mea si pana la urma, nici eu nu as fi atat de naiv sa ma iert.Am parasit-o,am plecat,m-am prefacut ca nu exista,ca nu o cunosc.Minciuni,au fost minciuni pe care,din pacate,le-am acceptat.Am acceptat sa ma despart de ea pentru niste bani,niste bani pe care i-am chieltuit pe lucruri materiale,dar iubirea si fluturasii pe care ii simteam in prezenta ei nu pot fi cumparati.
-'Esti bine draga?'spune Xonia atigandu-mi incet bratul'Parea-i cufundat adanc in ganduri...'continua
-'Eram...'rostesc incet
-'La ce te gandeai?'intreaba indreptandu-si spatele
-'Nimic prea important!'ii raspund luand inca o gura de vin
*
Perspectiva ei
-'Fi serioasa!'tipa directoarea din spatele meu'Nu ai curajul sa o faci
Ma intorc cu fata spre ea si o vad cu un ranjet siret le fata,iar pe prietena mea cu o fata plina de lacrimi si putin speriata.
-'Atunci hai sa vedem!'tip la randul meu ranjind la fel ca ea
Imi ridic bratele la nivelul umerilor si ma las pe spate.Cand ma simt in plina cadere fara ca nimic sa ma poata opri zambesc.O sa fiu in sfarsit libera.
*
Perspectiva Annei
Privesc cu lacrimi in ochi  mormantul celei mai bune prietene pe care am avut-o.Ating usor poza aflata pe piatra in timp ce imi mai sterg o lacrima.
-'1.5.1995-1.4.2017
Cauza decesul-Sinucidere
'Sinugicasii sunt doar ingeri care cauta drumul spre casa'
Aici se odihneste Adelaide Vera Milton'citesc inscriptile dupa care las cele doua garoafe pe mormant.
  -'Odihneste-te in pace suflet frumos!'


  Heii,buna tuturor!Acesta este a doua mea carte publicat pe Wattpad.

  Daca v-a placut nu uitati de vot si cine vrea dedicatie sa imi spuna intr-un comenatriu.

  Va pup!!

DecedataUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum