Merhaba yitip giden canımın içi
Akıl ve mantığa ele geçiren aynı zamanda akla ve mantığa sığmayan bir duygunun içindeyim geriye bakarak gitmeye çalışıyorum kırık bir ümit taşıyorum aklım sende kala kala senle gidiyorum insan bazı anılarını neden özler biliyor musun? Çünkü kendisini hep o ana ait olduğunu düşünür insan sebepsiz yere terk eder mi ? Sevdiğini keşke yanımda olsaydın. yalnızlığım kadar. Sadece seni unutmaya çalıştım yapamadım.Nerde başlayıp nerde bitireceğimi bilmiyorum içim o kadar dolu ki Sana karşı öfkem ,kin ve aynı zamanda sevgim sen beni o kadar peşinde koşturdun ki hayat yıprattı beni bazen keşkekler ve pişmanlığım oluyor. Ama ben sana defalarca Seni Seviyorum dedim. Beni hic bir zaman dinlemedin dinlemeye çekişin de zaten seninle konuşmak istediğim bir konu vardı dinlemediğini için bunu yapmak zorundaydım kendimi sana anlatamadım. Merak etme bir daha karşına çıkmayacam sadece onları sevmeye çalıştım hepsini onlarsız yaşadım da bir tek sensiz yaşayamıyorum. Bu aşk tek kalpte taşıyorum. Sana yemin olsun seni gerçekten çok sevdim. Ve hala seni severek hayatıma devam ediyorum ama unutmak gerek karşılıksız sevmek damla damla ölmektir...
Elveda Bir Tanem...
Bir yere kadar üzülmek bir yerden sonra vazgeçmeyi bilmek gerek...