Kendim Hakkımda Bazı Bilgiler

156 16 36
                                    

Avusturya/Viyana'da kalıyorum.

Türk'üm.

Senarist olmayı çok istiyorum.

Resimde yetenekliyim galiba... Gölgelendirmede iyiyim sadece başka da bilmiyorum.

Müzikte, gitar çalabiliyorum.

Aslında 7. sınıfa gitmem lazım ama 6. sınıfa gidiyorum çünkü, ben aslında Viyana'da doğdum. Orda 1 yıl anasınıfına gittim. Daha sonra Türkçe öğrenmem lazımdı geldik Türkiye'ye. Burda da 1 yıl anasınıfına gittim. Pekiştirmek için 1. sınıfı da burda okudum. Yani burda 1. sınıftayken aslında ben 2. sınıfta olmam lazımdı... Daha sonra yaz tatillerinde falan hep Viyana'ya gidiyordum Almanca'yı unutmamak için... Türkçe'yi full pekiştirdiğimde 5. sınıfın sonunda tekrar gittim Viyana'ya ve orda okumaya başladım.

Babam yok. Hayatımda hiç kimseye 'baba' demedim. Ben 40 günlükken gitmiş, istememiş beni...

En düşük notum ingilizce'den 84 ve en nefret ettiğim ders ingilizce... Yani gayet normal düşük not almam😂😂 İnsan sevmediği derse nasıl çalışıpta yüksek alabilir kii?

En sevdiğim ders yok ingilizce hariç bütün dersleri eşit severim...

3 dilek hakkım olsaydı, ünlü olmayı, vatana millete hayırlı evlat olmayı ve senarist olmayı isterdim... Zengin olmak da var ama ünlü olunca zaten otamatikmen zengin oluyorsun👌(Zekaya bak😂😂)

Birde watpadd'de isimsiz101yazar deyince herkesin parmakla göstereceği bir seviyeye gelmek istiyorum 👆👇👉👈 "Fanlarım vardı parmakla gösterirlerdi" demeyi çok istiyorum... Tabi hayaller hayatlar... 😒

Genelde enerjik ve neşeliyimdir. Ama bütün enerjimi bitiren bişey vardır kii... 😧😦😬 Tam bi canavar... ÖDEVLER😭
Acayip nefret ederim yapmaktan ama yaparım...

Eğer Viyana'ya gelirseniz size önereceğim yerler: Schönbrun(tarihi bir gezi), 1. Viyana(Güzel kafeler, yemekler falan var), Tuna Nehri(gemi turu yapılıyor), 12. Viyana(kaldığım yer. Bi ziyaretime gelirsiniz😂😂) Ve başka yerler de var ama diğerleri sıkıcı. Şahsen ben sıkılıyorum...

Avusturya'da veya Viyana'da yada Avusturya'nın herhangi bir kentinde okumak hiç iyi fikir değil iyi bir kariyer yapmak için. Çünkü, büyük liseler üniversiteler falan yok yüksek eğitimli...

Hep de Viyana'dan konuştum. Biraz da başka şeyden konuşalım😂😂

Fisiksel özelliklerimi tanıtmayı gerek bulmuyorum ama soru gelirse cevaplarım...

Tuttuğum takım yok

En sevdiğim renk mavi ve tonları


Ben aslında bir hayvan katiliyim. Balık, almıştık fazla yem verdim diye öldüler. Kuş almıştık, Hep yalnız kaldı diye öldü. Ve en ilginci de...
Ben yolda yürüyordum birden karşıma kedi çıktı. Bende o zamanlar falan (5-6 yaşlarındaydım) çok korkardım kedilerden. Kedi de minicik bişeydi. Ayağım refleks yapıp kediye uçan tekme atmıştım. Fırlamasın mı yola... Kedi daha ne olduğunu anlamadan üstünden araba geçti.
What is the sonuç? Adam suçlu oldu and kedi geberdi😂😂
Ama hala çok vijdanım sızlıyor😞

Sormak istediğiniz sorular varsa sorun, içinizde tutmayın...

Görüşmek üzere, umarım kendimi iyi anlatmışımdır😂

Yani kısaca benden anlayacağınız: heyecanlı hayatı olan, şanssızlıklar peşini bırakmayan deli dolu bir kızım...

Kırgın Çiçekler BilgileriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin