Lost Stars

2.3K 28 56
                                    

"Anne,yıldızlar neden bu kadar uzak?"

"Bazı şeyler uzaktan izlenince güzeldir Jungkook,yakınlaştıkça can yakar."

"Bir yıldızım olsun isterdim.Bir tanesini yakalayabilir miyim sence?"

"Çok istersen olur Jungkook,fakat fazla yaklaşmamanı öneririm.Canın yanabilir bebeğim.."

Annemin sözlerini anımsadım o an.Herzamanki gibi haklıydı.Şuanda uzaktan izlediğim Min Yoongi benim yıldızımdı.Yakınlaştıkça canım yanıyordu.Yakınlaşmasam içimi dolduran o özlemle yanıp kavruluyordum.Her türlü Min Yoongi,benim sonumdu...

Yanındaki kızlarla şakalaşırken silik benliğim takıldı minik gözlerine.Bir süre baktı kızarmış gözlerime.Gülümsedi sonra,aciz kalbime neler yaptığını bilmeksizin...

"Hey!Gelmiyor musun?"

Omzuma dokunan ellerle irkilerek arkama bakındım.Minik arkadaşım Jimin,kaşlarını çatmış bana bakıyordu.

"Sana diyorum!Tanrım,hayalet görmüş gibisin.Yine neler oluyor?"

"H-hiç.Sadece aniden geldiğin için biraz korktum o kadar."

Omzumun üstünden bakındı ve gözleri yıldızımı bulduğunda yumuşadı.

"Yine mi Jungkook?"

Gözlerimi kaçırdım.Yakalanmak istemiyordum.Üzüldüğümü görsün istemiyordum.

"Ne yine mi?".

"Hadi ama,beni kandırabilecek son kişisin."

Gülümsedim.İçimdeki koca enkaza rağmen gülümsedim en yakınıma.

"Ben çok açım Jiminie~"

Sonunda pes edip sinirle soludu ve minik kolunu omzuma attı.

"Pekala serseri.Bu kezlik susuyorum."

                     ₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪

"Tamam Jimin,telefonlarımı açık tutacağım.Evet evet,Yoongi'yi stalklamak yok.Hey!Böyle birşey yapmam ben!Bunu Taehyung'un bir resmiyle boşalan biri mi söylüyor?Tamam kapatıyorum.Iyi geceler."

Sonunda telefonu kapatabildiğimde tüm sosyal hesaplardan Yoongi'yi stalklamaya başladım.Evet,belki Jimin'e birazcık yalan söylemiş olabilirim.Birazcık.

Aniden telefonuma gelen mesajla irkilerek mesajlara baktım.Ve sanırım ben,hayatımda ilk defa bu kadar heyecanlanıyordum.

SwagGie:Hey!

Titreyen ellerime inat parmaklarımı klavyede gezdirdim.

Jjkbunny:Hey?

Anında görüldü atmıştı ve ben o an ölüp te cennete gelmiş olma ihtimalimi hesaplıyordum.

SwagGie:Profilime kimlerin baktığını araştırıyordum da,birçok kez bakmış olduğunu gördüm Jungkook

Siktir!Bunu nasıl akıl edemedim ki ben?Ve hey!O adımı nerden biliyor?

SwagGie:Cevap yok mu?Pekala.Seninle birşeyler içmek istemiştim sadece.

NE?!Aman Tanrım,Aman Tanrım.

Jjkbunny:Ne dmek bwmle birşwler içewcksn??

SwagGie:Sakin ol ve telefonu yere bırak Jungkook :)

Ben attığı gülücükle şoka girmekle meşgulken onun sabırsız parmakları birşeyler yazmaya devam ediyordu.

SwagGie:Her neyse.Ne dersin?Birşeyler içelim mi?

YoonKook Smut CollectionHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin