İmagine

1.5K 18 40
                                    


Hayal ediyorum.Minik gözlerime baktığını ve beni  sevdiğini söylediğini.

Hayal ediyorum.Damarlı ellerinin yumuşak siyah saçlarım üzerinde gezindiğini.

Hayal ediyorum.Dudaklarımızın arasındaki tüm mesafenin kapandığını ve dillerimizin birbiri üzerinde ahenkle oynadığını..

Ama şuan karşımda bir kızla oynaştığın gerçeğı tüm bu hayalleri yakıp küle dönüştürüyor Jeon Jungkook..

Bana bakıyorsun tekrar,eski günler geliyor belki de aklına.Benimle nasıl oynadığını hatırlayıp tekrar alay ediyorsun belki de içinden.

Kalkıyorsun yerinden.Yanıma yaklaşıyorsun.Bir elin ensende,mahcupça kaşıyorsun.

Tam önümde duruyorsun,ama ben ölüyorum.Nefesim kesiliyor,kokun burnuma değdikçe.

Yavaşça eğik başını kaldırıp gülümsüyorsun bana,neler olduğunu kestiremiyorum,yeniden ölüyorum.

"Selam"

Tik-tak-tik-tak.

"S-selam"

Kekeleme,terleme ve titreme.

"Nasılsın?"

"İyi ya sen?"

Yalan.

"Sanırım iyi değilim Yoongi."

Tek yalan söyleyen ben değilmişim.

"Neden?Bir sorun mu var?Sen benimle konuşmazdın."

"Daha sakin bir yere gidebilir miyiz?"

"Pekala,çantamı alıp geliyorum"

Başını salladın ve yukarı çıkana dek beni izledi iri gözlerin.Çantamı inip geldiğimde elinde iki kahve vardı.Birini bana uzattın,en sevdiğimdendi.Unutmamışsın.Umutlandırdın.

"Teşekkürler"

"Gidelim mi?"

Sakince başımı salladım.Tereddütle elimi tuttun.Neden yaptın bilmiyorum ama hoşuma gitti.

"Nereye gidiyoruz?"

Bir süre bekledin.Sıcak kahvenden bir yudum aldın.

"Tanıştığımız yere.Han Nehri'ne."

Hatırlıyorsun.Bizi hiç unutmadın,umutlandırdın.

Sesimi çıkarmayıp elimin üzerindeki elini hissetmeye çalıştım.Sessizce yürüdük yol boyunca.Sonunda göründü beni sana bağlayan o yer.

"Oturalım mı?"

"Olur"

Bir banka oturduk beraber.Boğazını temizleyip kelimeleri toparladın aklında.

"Seni özledim."

Kalbim hızlandı.Beklemiyordum.Beni özleyecek olman aklıma gelen son şey bile değilken beni özlediğini söyledin.

"Çok özledim Yoongi.Biliyorum,çok acı çektirdim.Çok yaraladım seni,ama sensiz eksiktim ben.Kalbimi kaybettim seninle birlikte.Sana olan özlemimi başkalarının vücuduyla gidermeye çalıştım."

Gözlerinden akan bir yaş,iki yaş ve işte..Ağlıyoruz birlikte.

"Olmuyor Yoongi,yemin ederim. Yapamıyorum.Hiçkimse senin kadar güzel kokmuyor,kimse senin kadar güzel öpmüyor,dokunmuyor.Kimse senin gibi sevemiyor Yoongi."

YoonKook Smut CollectionHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin