Běžela jsem ze školy co nejrychleji to šlo. Nezastavovala jsem, cítila jsem slzy na mích tvářích.
Když jsem doběhla domů zakřičela jsem ,,Tati!!" ihned na to táta seběhl ze schodů, obejmul mě.
,,Neboj Isaac bude v pořádku" pošeptal a tím mě zklidnil ,,není to nic vážného, jen malé škrábnutí" konejšil mě.
,, A Allison?" odtáhl si mě, viděla jsem slzu na jeho tváři, předpokládala jsem co to znamená.
,,Allison je na tom špatně, nejhůř, leží na jednotce intenzivní péče, doktoři jí dávají 12% na přežití, je mi to líto"
Allison byla moje sestra, starší, měla jsem jí ráda a moc. Odtrhla jsem se od táty a běžela jsem hlavními dveřmi pryč, slyšela jsem tátův hlas jak na mě křičí, ignorovala jsem ho...
Tyhle sny se mi zdají pořád, od mích 7 let se mi nezdá nic jiného než že někdo umře. Proč já???
Obléknu si šaty a vlasy si dám do drdolu, nanesu make-up a seběhnu schody.
,,Ahoj Annabelle" pozdravila mě sestra ,,Allison" usmála jsem se a dál si chystala svačinu do školy. ,,Uděláš i mě svačinu??" slyšela jsem jak se napila pití. Jen sem vytáhla i druhý chleba a namazalo ho burákovým máslem. Zabalila ho do sáčku a hodila ho Allison.
,,Co tvoje noční můry?" zaptala se a položila skleničku do dřezu ,,Nelepší se, pořád ten samej sen...že ty a Isaac umřete" dala se do smíchu ,, Ty Annabelle hele...řeknu ti jednu věc, nesoustřeď se na nás, máš o nás pořád strach" to má asi pravdu, Allison má vždy pravdu.
,,Jdu" zamávala jsem a nasadila si lodičky. Vyběhla jsem abych stihla Isaaca, vždycky jede na motorce, je moc hodnej tak mě sveze.
,,Isaacu" řekla jsem a mířila mu naproti, neměl motorku jako obvykle, ale drápy na rukou, chce mě vyděsit a jestli ano tak se mu to povedlo.
,,Isaacu?" zopakovala jsem, to se na mě otočil, jen sem zůstala stát a koukala na něho. Měl žluté oči a tesáky. Pomalu si to mířil rovnou ke mě. Zavřela jsem oči a pusu sevřela do uzké linky. Potom nával energie a začala jsem cítit sílu. Koukla jsem se na svoje ruce, neměli obyčejnou barvu ale šupinatou....
Co to k čertu je???????????
Potřebovala bych něco...co by mohla Annabelle být???