5

12 3 1
                                    

Au trecut câteva minute, dar în sfârsit primesc mesajul, mă uit repede să văd ce scrie.
" Zilele astea nu cred ca o sa mai am cum sa vorbesc asa mult, nu stiu daca ti-am zis,dar tocmai ce m-am împăcat cu prietena mea, eram despărțiți de ceva timp si acum are mare nevoie de mine, mi-a zis ca e bolnavă. "
Mai citesc o dată , crezând ca nu vad bine ,am rămas atât de uimită si poate puțin dezamăgită încât nu i-am putut răspunde decât :
"Ok."
"Ce ai pățit? S-a întâmplat ceva? Stii ca îmi poți spune orice , sunt aici sa te ajut daca ai nevoie de ceva ."
Da,perfect . Cum să îi spun că e vorba despre el?! Oare chiar nu-si dă seama??
"Nu , sunt bine... "
"Nu te cred. Oh,stiu ..te-ai certat cu prietenul tău? "
Ce prieten? Fosta relație s-a terminat cu luni în urmă.
"Nu,nu stii .."
"Ba da. O sa vezi că o sa fie bine si o sa vă împăcați, asa cum s-a întâmplat cu mine si Edith. Nu credeam ca pot fi mai fericit , de asta sunt sigur ca si voi o sa fiți ok. "
În acel moment am simțit cum lacrimile încep sa-mi curgă pe obraz si toată starea mea pozitivă dispăruse. Am pus telefonul lângă pernă si am încercat să adorm , nici nu i-am mai răspuns.
Ora 2:17
Mă trezesc speriată din cosmarul pe care l-am avut , iau telefonul să văd cât e ceasul , sunt si câteva mesaje de la el,dar nu vreau sa le văd, sunt sigură ca m-as simți mult mai rău dacă le-as citi ,asa că mă pun înapoi în pat, sperând că pot adormi .
Ora 6:00
Mă trezesc auzind vag o melodie , era noua mea alarmă. Nu stiu de ce,dar eram asa confuză.
Spre surprinderea mea,azi am niste ore foarte usoare. Nu mă grăbesc, am timp sa iau si micul dejun. Mă duc in bucătărie să-mi pregătesc cerealele când telefonul suna,e prietena mea
Katy .
" - Neata, ce faci ?"
" - Bună, bine, îmi pregăteam ceva să mănânc, tu ce-ai mai făcut? "
" - Am iesit aseară la noua terasă din centru si a venit si Chase, a fost destul de dubios,stii ca el nu avea timp sa iasă. Te-am sunat ,voiam sa vii si tu cu noi, dar nu ai răspuns la telefon. "
" - Scuze, nu m-am simțit prea bine si am adormit devreme. "
" - Ce ai pățit? Chiar, ai mai vorbit cu băiatul ăla simpatic? Matt ,nu?"
" - Nu vreau sa vb de el acum, îți povestesc când ne vedem. "
" - Sper că nu a făcut nimic rău, pt ca stii ca l-as omora. :))"
" - Haha, si ce îmi ziceai de Chase?"
" - Aa, da. Ideea era ca a întrebat de tine, era îngrijorat că nu i-ai mai răspuns. "
" - Hmm nu ma asteptam la asta. Oricum nu îi pasă de mine,cum nu i-a păsat niciodată."
" - Stii ca nu e adevărat. V-ați despărțit dintr-o prostie, nu trebuia sa ii asculți pe ceilalți."
" - Mna, nu stiu . Mai vorbim când ajung? Nu vreau sa ma întârzii. "
" - Ai grijă ce faci, te pup, pa pa. "
" - Pa ,dragă. "
Termin repede de mâncat si ma pregătesc să plec . Azi cred ca o sa iau masina, o sa ascult muzică si n-o sa mă mai gândesc la seara trecută.
Înainte sa înceapă primul curs, profesorul de literatură ne-a spus de excursia organizată la începutul verii împreună cu clasa lui Matthew . Ăsta e un cosmar sau ce? Clar eu nu mai merg nicăieri. Am rămas pentru câteva secunde nemișcată gândindu-mă la ce am auzit.
" - Heei, Jesse? " aud o voce din spatele meu, mă întorc si o văd pe Katy. Mă îmbrătisează si îmi dă cafeaua.
" - Mersi , ai auzit de excursie ? " o întreb eu .
" - Da,am auzit câte ceva ..trebuie să ne facem planuri deja,nu?"
" - Ce planuri? eu nu merg nicăieri."
" - Nu ai cum sa ratezi asta, o sa mergem toți , o sa ne distrăm si tu n-o sa mai fii asa posomorata. "
" - O să mă mai gândesc, doar pentru tine."
" - Asta e super!:)"
Trece prima oră si mergem la bibliotecă. Iau cărțile de care am nevoie si mă îndrept spre masuta la care stau mereu. Am început deja sa citesc de unde am rămas, capitolul 5, fiind foarte concentrată nu-mi dau seama cand dau peste cineva si cărțile noastre cad pe jos ..când ridic privirea , îl văd pe ...

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Apr 10, 2017 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Monday 13Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum