Születésem

20 4 0
                                    

Egy borús, esős napon járunk. Az idő 2:20-at ütött így beindult a szülés a híres-neves Saotori Senseinnél, aki egy eldeformált sárkem. A fedezőmén a nagy hírű Jimin Folse, egy verekedésre betanított agresszív sárkem. A padláson vagyunk ahol a vajúdás drága Saotorinál elkezdődött. Az elején járunk, még nincs semmi baj. A sárkány az ablak előtt van alatta sok pléddel, hogy ne fázzon. Sao nem didereg, nem is mutatja, hogy él, de belül lehet őt érezni. A kan mellette áll és őrzi. Egy nő, és egy férfi tartózkodik bent a szobában a sárkányokon kívül. Tori sikít, üvölt és rúgkapál, míg ki nem jött első szülött gyermeke, aki mellesleg kisfiúnak néz ki. A nő, nevén Bella, oda siet a mamához és magához ragadja a csecsemőt. Magához öleli, majd berakja a dobozba, ami erre a célra van fent tartva. Nem nézi, nem kérdez és nem szól egy szót sem Bell, mert tudja, hogy a főnöknek ezek az apró lények, csak játékok és pénzt hozó drága tárgyak. És ilyenkor a hangsúly a TÁRGYAK-on van. Elmúl fél aztán 1 óra és a doboz lassan már tele van apró kis csintalan emberi sárkányokkal. Egyik erősebben néz ki mint a másik. Jimin oda megy az alomnyi kölyökhöz, beleszagol a levegőbe és jólesően hümmög egyet. Úgy látszik, meg van elégedve velük, de hirtelen újra szagolja őket, és kivesz közülük egyet, majd a padlóra dobja a legkisebb ártatlan csöppséget. Rálép körmöktől duzzadt, nagy, vaskos mancsával a kis fejletlen farkára és ordít egyet a kis porontyra. Szegény sarj, sikolt egyet és ficánkol de így se tudja kiszabadítani magát. Folse kinyitja nagy fogakkal teli száját majd lehajtja fejét és bekapja a kis csimota fejét, majd összezárja állkapcsát, húzva a bőrt és a húst, eztán a parkettára köpi gyermeke véres és halott fejét. Szeme nyitva van és üveges tekintete elárulja, hogy apja legyilkolta. Hangos sivalkád kerekedik a csemeték közt, ezért a skót férfi, nevén Javal a kan mellé megy és a tüskés oltó anyagot egy tűn keresztül beadja a kannak. Az elájul és beleesik a párnákkal teli ágyba. A szülésre visszatérve most nyomja az utolsókat a kanca. Kipottyan belőle a leggyengébb, legalja kis ivadék. Bella megfogja, pólyába bugyolálja és berakja az ivadékok közé. Hasonlítanak egymásra, mindegyik szőrtelen, vak és fekete-fehér színű, de a test méretük nem hasonlít.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Apr 10, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Szörnyű Szörny Where stories live. Discover now